Browsing by Subject "integration"
Now showing items 1-6 of 6
-
Απόψεις γονέων μαθητών/τριών με δυσκολίες μάθησης για τη διδασκαλία Μαθηματικών στα Τμήματα Ένταξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τις απόψεις των γονέων σε σχέση με το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα των τμημάτων ένταξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα ειδικά για τους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. ... -
Απόψεις γονέων μειονοτικών μαθητών σχετικά με την ενσωμάτωση των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Η περίπτωση αλβανικής καταγωγής
(2018-01)Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των γονέων Αλβανών μεταναστών αναφορικά με τον βαθμό ενσωμάτωσης των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Επιμέρους στόχοι είναι η διερεύνηση: ... -
Διερεύνηση των ρόλων και της συνεργασίας των συνδιδασκάλων στην υλοποίηση του προγράμματος της Παράλληλης στήριξης: Θέσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών από την Ημαθία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)Περίληψη: Το πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης είναι ένα πρόσφατο μοντέλο της συνδιδασκαλίας που υλοποιείται στην Ελλάδα και απευθύνεται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ... -
Ένταξη νεομεταναστών – προσφύγων μαθητών σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: απόψεις Διευθυντών και εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Περίληψη Οι νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ευρώπη και τον κόσμο τους τελευταίους δύο αιώνες επιβάλλουν τον επαναπροσδιορισμό εννοιών και υπαγορεύουν αλλαγές στα κράτη σε θεσμικό επίπεδο. Η αυξανόμενη μετακίνηση ... -
Η συμβολή της κοινωνικής εργασίας στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες σε ένα σχολείο για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017) -
Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών και γονέων για ζητήματα ένταξης και εκπαίδευσης των προσφύγων μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)Οι σχολικές τάξεις των τελευταίων ετών είναι πιο διαφορετικές από ποτέ. Οι συνεχείς παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων σημαίνουν μετακινήσεις πληθυσμών. Μολονότι το ζήτημα των ατομικών πολιτικών δικαιωμάτων εξακολουθεί ...