Απόψεις γονέων μαθητών/τριών με δυσκολίες μάθησης για τη διδασκαλία Μαθηματικών στα Τμήματα Ένταξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Abstract
Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τις απόψεις των γονέων σε σχέση με το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα των τμημάτων ένταξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα ειδικά για τους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Διαπιστώθηκε από την ερευνήτρια ότι το έργο των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης είναι σημαντικό και ότι αυτό αναγνωρίζεται και από τους γονείς που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους είδαν τα παιδιά τους να βελτιώνουν την απόδοσή τους στα μαθηματικά σαν αποτέλεσμα της συμμετοχής τους στα τμήματα ένταξης. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά βελτιώθηκαν και στην κατανόηση του λεξιλογίου, στον προφορικό λόγο και στις δεξιότητες μνήμης και ταξινόμησης.___________________________________________________The present study deals with the views of parents in relation to the educational outcome of the integration departments of Primary Education in Greece, especially for students who have learning difficulties in mathematics. The researcher found that the work of the teachers of the integration classes is important and that this is also recognized by the parents who for the most part saw their children improve their performance in mathematics as a result of their participation in the integration classes. It was also found that children improved their vocabulary comprehension, oral speech and memory and classification skills.