Show simple item record

dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜαύρου, Νικολέτα
dc.contributor.authorMavrou, Nikoleta
dc.date.accessioned2022-03-21T10:24:01Z
dc.date.available2022-03-21T10:24:01Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2426
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολείται με τις απόψεις των γονέων σε σχέση με το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα των τμημάτων ένταξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα ειδικά για τους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Διαπιστώθηκε από την ερευνήτρια ότι το έργο των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης είναι σημαντικό και ότι αυτό αναγνωρίζεται και από τους γονείς που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους είδαν τα παιδιά τους να βελτιώνουν την απόδοσή τους στα μαθηματικά σαν αποτέλεσμα της συμμετοχής τους στα τμήματα ένταξης. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά βελτιώθηκαν και στην κατανόηση του λεξιλογίου, στον προφορικό λόγο και στις δεξιότητες μνήμης και ταξινόμησης.___________________________________________________The present study deals with the views of parents in relation to the educational outcome of the integration departments of Primary Education in Greece, especially for students who have learning difficulties in mathematics. The researcher found that the work of the teachers of the integration classes is important and that this is also recognized by the parents who for the most part saw their children improve their performance in mathematics as a result of their participation in the integration classes. It was also found that children improved their vocabulary comprehension, oral speech and memory and classification skills.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectμαθηματικάen_US
dc.subjectένταξηen_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectαπόψεις γονέωνen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectlearning difficultiesen_US
dc.subjectparents' viewsen_US
dc.titleΑπόψεις γονέων μαθητών/τριών με δυσκολίες μάθησης για τη διδασκαλία Μαθηματικών στα Τμήματα Ένταξης της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeViews of parents of students with special learning difficulties for the process of learning mathematics in the resource room of elementary schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record