Search
Now showing items 1-3 of 3
Διερεύνηση του επιπέδου ενημερότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται συχνά στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα ...
Μελέτη και αξιολόγηση των υπαρχόντων εφαρμογών σχετικά με μεθοδολογίες τηλεκπαίδευσης, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-12)
Τα τελευταία δύο χρόνια ο Covid-19 έφερε τεράστιες αλλαγές στο προσκήνιο της διδασκαλίας και της εκπαίδευσης. Καθώς μαθητές και εκπαιδευτικοί έπρεπε να παραμείνουν στο σπίτι για την ασφάλειά τους, η εκπαιδευτική διαδικασία ...
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) σε παιδιά σχολικής ηλικίας με ΔΕΠ-Υ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2022-09)
Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζονται οι στάσεις και οι αντιλήψεις ειδικών εκπαιδευτικών αναφορικά με τις Τ.Π.Ε. σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ. Η ΔΕΠ-Υ αποτελεί μια αρκετά σύνθετη διαταραχή η οποία απαιτεί εξειδικευμένες μεθόδους και ...