Search
Now showing items 1-4 of 4
Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις δέκα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η έρευνα απαντά σε τέσσερα κύρια ...
Σχολική επίδοση και έμφυλες διακρίσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναδείξει την παρουσία των έμφυλων διακρίσεων που
παρατηρούνται στο σχολικό πλαίσιο και τη σχέση τους με τη σχολική επίδοση. Η υλοποίηση της
παρούσας έρευνας βασίστηκε στην ποσοτική ...
Συγκριτική έρευνα των απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και Φλώρινας για την αξιοποίηση του ιστορικού comic στη διδασκαλία της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024-06)
Η σχολική πραγματικότητα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
φαίνεται να μη συνάδει με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και τις επιταγές του
επιστημονικού ακαδημαϊκού χώρου, οι οποίες αναδεικνύουν την ανάγκη ...
Η εισαγωγή καινοτομιών στην Α΄θμια εκπαίδευση και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη της συνεργατικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2024-06)
Η εισαγωγή καινοτομιών στην α’ βάθμια εκπαίδευση, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό επίκεντρο συζήτησης στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι καινοτομίες αυτές επιδιώκουν να αναδείξουν νέες προσεγγίσεις και μεθόδους που θα ενισχύσουν ...