Search
Now showing items 1-6 of 6
Αντιμετώπιση του ζητήματος της ορθογραφίας από μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Η εκμάθηση της ορθογραφίας υπό την παιδαγωγική οπτική αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον ακαδημαϊκό, απροσδιόριστο έως όμως και ημιτελώς ανεξερεύνητο ζήτημα αναφορικά με την ελληνική γλώσσα. Μια γλώσσα η οποία είναι πολύμορφη, ...
Διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής με μουσική στα παιδιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-09)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει δραστηριότητες της δημιουργικής γραφής με μουσική για τα παιδιά και πραγματεύεται την αξία της μουσικής γενικότερα αλλά και στη δημιουργική γραφή μέσα στη τάξη του ...
Η επιρροή του ηγετικού στυλ και της προσωπικότητας των διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Στόχος της διεξαχθείσας έρευνας ήταν να διερευνήσει αν η προσωπικότητα και το ηγετικό στυλ του διευθυντή του δημοτικού σχολείου επηρεάζει το σχολικό κλίμα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 22 διευθυντές και 174 εκπαιδευτικοί ...
Εισαγωγή και εφαρμογή καινοτομιών στο δημοτικό σχολείο από την οπτική γωνία των διευθυντών σχολικών μονάδων
(2018-02)
Οι μαθητές του 21ου αιώνα έρχονται στα σχολεία με πολλές γνώσεις και δεξιότητες. Είναι ανάγκη λοιπόν τα εκπαιδευτικά συστήματα να μετατρέψουν τις διδακτικές τους πρακτικές για να μπορέσουν να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες ...
Απόψεις γονέων μειονοτικών μαθητών σχετικά με την ενσωμάτωση των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Η περίπτωση αλβανικής καταγωγής
(2018-01)
Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των γονέων Αλβανών μεταναστών αναφορικά με τον βαθμό ενσωμάτωσης των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Επιμέρους στόχοι είναι η διερεύνηση: ...
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ΔΜΑ για την έννοια της βιοποικιλότητας σε μαθητές ΣΤ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-04)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με θέμα την βιοποικιλότητα για μαθητές της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού. Η εφαρμογή της ΔΜΑ έγινε ...