dc.contributor.author | Κανατίδης, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T11:33:20Z | |
dc.date.available | 2019-08-29T11:33:20Z | |
dc.date.issued | 2018-07 | |
dc.identifier.citation | 4357 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1488 | |
dc.description.abstract | Περίληψη
Σχεδίαση και Μοντελοποίηση Οδικού Δικτύου Μικρής Κλίμακας
Το κυκλοφοριακό ζήτημα απασχολεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τις σύγχρονες αστικές κοινωνίες. Η δραματική αύξηση του αριθμού των οχημάτων στα αστικά κέντρα τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στην εμφάνιση καθημερινών φαινομένων κυκλοφοριακής συμφόρησης και ατυχημάτων. Στην παρούσα εργασία θα πραγματοποιηθεί μια εκτενής μελέτη του προβλήματος της διαχείρισης της οδικής κυκλοφορίας και των μεθόδων που εφαρμόζονται για την επίλυσή του ενώ παράλληλα θα χρησιμοποιηθεί ένας αλγόριθμος με σκοπό την επίλυση προβλημάτων όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση σε αστικές περιοχές περιοχές παράγοντας μια εκτίμηση σχεδίου για τη βελτίωση της κίνησης μειώνοντας τον αριθμό των οχημάτων. Μία τεράστια συνέπεια αυτού του προβλήματος σχετίζεται με θέματα διαχείρισης που ευρύνονται από την κυκλοφοριακή συμφόρηση έως και την ασφαλή οδήγηση. Έρευνες έχουν επικεντρωθεί στην προσπάθεια αξιοποίησης της προόδου των αισθητήρων, των τηλεπικοινωνιών και των δυναμικών τεχνολογιών για να κάνουν αποτελεσματικότερο το σύστημα διαχείρισης οδικής κυκλοφορίας (Road Traffic Management System-TMS). Η δική μας προσέγγιση θα βασίζεται σε ένα εργαλείο προσομοίωσης οδικού δικτύου που ονομάζεται SUMO σε συνδυασμό με τον αλγόριθμο βελτιστοποίησης MOTS2 ικανό να αποδώσει το βέλτιστο αποτέλεσμα ως προς τη μοντελοποίηση ενός οδικού δικτύου αστικής περιοχής. Θέτοντας δηλαδή όρια σε παραμέτρους όπως η ταχύτητα, χρονισμός φωτεινών σηματοδοτών ή αντίθετα αυξάνοντας την τιμή αυτών εκτιμούμε ότι μπορεί να επιφέρει ένα σεβαστό ποσοστό βελτίωσης της ροής της κυκλοφορίας.
Abstract
Design and Modeling of a Small Scale Road Network
The traffic control issue is a major concern for modern civil societies. The dramatic increase of population and the number of vehicles during the last decades has led to daily occurrences of traffic congestion and accidents. In the current work we conducted a thorough research of the issue of traffic control management and the methods that are deployed to solve this problem while in the same time will be used a couple of algorithms to solve problems such as traffic congestion in urban environments. A huge consequence of this issue is related to management issues which are spread by traffic congestion to driving safety and environmental impacts. Researches have focused their efforts on the evaluation of sensor progress, telecommunications and dynamic technologies to improve the road traffic management system (Road Traffic Management System- TMS) and make it more efficient. Our approach will be based on a road network simulation tool and an optimization program capable of delivering the optimum result as to the modeling of an urban area road network. | en_US |
dc.description.sponsorship | Λούτα Μαλαματή | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Κανατίδης Ηλίας | en_US |
dc.relation.ispartofseries | αριθμός εισαγωγής;4357 | |
dc.subject | Βελτιστοποίηση, Κυκλοφοριακή συμφόρηση, Σύστημα διαχείρισης οδικής κυκλοφορίας | en_US |
dc.title | Σχεδίαση και μοντελοποίηση οδικού δικτύου μικρής κλίμακας | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |