Show simple item record

dc.contributor.authorΖερβόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-08-30T12:01:34Z
dc.date.available2019-08-30T12:01:34Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.citation4374en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1505
dc.descriptionΦυσική περιγραφή: 68 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ.en_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία ενσωματώνει χαρακτηριστικά παιχνιδιού και θα χρησιμοποιηθεί από παιδιά που έχουν διαγνωσθεί στο φάσμα του αυτισμού με στόχο την εκπαίδευση τους και την διευκόλυνση της καθημερινότητας τους μέσω της απόκτησης συγκεκριμένων δεξιοτήτων. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αρχικά εστιάζει στο τι είναι ο αυτισμός και ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που εμφανίζουν άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού, συνεχίζει με τις πρώιμες εκδόσεις της εφαρμογής και τις αλλαγές που έγιναν, περιγράφει τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και τον τρόπο με τον οποίο παίζεται το παιχνίδι. Έπειτα, γίνεται αναφορά στη σημαντικότητα της οπτικοποίησης των πληροφοριών, και στο πώς τα όμορφα γραφικά και το πολύ-αισθητηριακό περιβάλλον καθιστούν τις εφαρμογές αυτού του είδους ιδιαίτερα αποτελεσματικές προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς σε συνδυασμό με κατάλληλα σχεδιασμένα παιδαγωγικά σενάρια και υπό την επίβλεψη ειδικών μπορούν να επιφέρουν θαυμάσια αποτελέσματα. Τέλος περιγράφονται μελλοντικές ιδέες και προτάσεις για περαιτέρω βελτιώσεις της εφαρμογής. Abstract This diploma thesis aims at designing and implementing an application that incorporates gameplay features that will be used by children diagnosed in the autism spectrum to educate them and to facilitate their daily life through the acquisition of specific skills. Visualization of information, beautiful graphics and the multi-sensory environment make such applications particularly effective. Combined with appropriately designed pedagogical scenarios and under the supervision of specialists, they can bring great results. Specifically, this thesis initially focuses on what is autism and what are the special characteristics of people in the autism spectrum, and how the technology of mobile application can benefit these people through interactive learning activities. Also, the second chapter of this diploma thesis presents ways to deal with different symptoms. Finally, A detailed description of the technical and functional features of the application is presented by the end of chapter four while emphasis is also given to the prospects for further development of the application.en_US
dc.description.sponsorshipΑγγελίδης Παντελήςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΖερβόπουλος Γεώργιοςen_US
dc.relation.ispartofseriesαρ. εισ.;4374
dc.subjectΑυτισμός, Εφαρμογή, Unity, Διαδραστική μάθησηen_US
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής για παιδιά στο φάσμα του αυτισμούen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record