dc.contributor.author | Παρτώνας, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2022-05-10T11:07:52Z | |
dc.date.available | 2022-05-10T11:07:52Z | |
dc.date.issued | 2014-03 | |
dc.identifier.other | 3478 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2643 | |
dc.description | 132 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.) | en_US |
dc.description.abstract | Τα έξυπνα τηλέφωνα (Smart Phone) και οι υπολογιστές παλάμης
(Tablet PC) έχουν γίνει πλέον κομμάτι της καθημερινότητας μας,
κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος, τόσο σε επαγγελματική
όσο και σε προσωπική χρήση. Η γκάμα των εφαρμογών για τις εν λόγω
συσκευές μεγαλώνει μέρα με την μέρα.
Για τη δημιουργία της παρούσας διπλωματικής εργασίας απαιτήθηκε
αρκετή προετοιμασία και μελέτη, τόσο μέσω διαδικτύου όσο και
σχετικών συγγραμμάτων, καθώς προ της ενασχόλησής μου με το παρόν
γνωστικό αντικείμενο δεν υπήρχε προηγούμενη επαφή με το περιβάλλον
εργασίας (Mac OS X Mountain Lion), το λογισμικό ανάπτυξης
εφαρμογών (Xcode) ή με τη γλώσσα προγραμματισμού (Objective-C).
Ως εκ τούτου αυξήθηκε ο χρόνος έναρξης εκπόνησης της διπλωματικής
εργασίας και της εφαρμογής.
Η mobile εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της
διπλωματικής εργασίας πραγματεύεται ένα διαδικτυακό παιχνίδι
ερωτοαπαντήσεων μέσω φορητών συσκευών iPhone και iPad, οι οποίες
χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα iOS. Ο χρήστης θα έχει τη
δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο του παιχνιδιού μεταξύ απλού
παιχνιδιού (single player mode) ή διαδικτυακής μάχης (web based battle)
μεταξύ περισσοτέρων του ενός χρήστες.
Σκοπός της εργασίας είναι να γίνει μία ορθολογική προσέγγιση του
λειτουργικού μοτίβου που θα πρέπει να ακολουθείται όταν σχεδιάζονται
mobile εφαρμογές, καθότι αυτές διαφέρουν ουσιαστικά από τον τρόπο
σχεδιασμού των Desktop εφαρμογών.
Smart phones and tablet PCs have become a part of our everyday life,
gaining more and more ground, both in professional and personal use.
The range of applications for these devices is growing day by day.
For the creation of this thesis a lot of preparation and study has
been required, both through the Internet and related writings, as prior to
my involvement with this subject area there had been no previous contact
with the working environment (Mac OS X Mountain Lion), the software
of applications development (Xcode) or the programming language
(Objective-C). Therefore, the onset time preparing the thesis and the
application was increased.
The mobile application, which was created as a part of the thesis,
deals with an online “question & answer” game via iPhone and iPad
mobile devices that use the operating system iOS. The users will be able
to select the game mode they prefer, choosing between simple gameplay
(single player mode) and online battle (web based battle) amongst several
users.
The objective of the thesis is to rationally approach the functional
pattern that should be followed when designing mobile applications,
because they substantially differ from the way Desktop applications are
designed. | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπων καθηγητής: Δασυγένης Μηνάς | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Παρτώνας, Αλέξανδρος | en_US |
dc.relation.ispartofseries | αρ. εισ.;3478 | |
dc.subject | Σχεδιασμός εφαρμογής, παιχνίδι γνώσεων, iOS, iPhone, xCode, Application, Smartphone, SQLite Database, Bluetooth, WiFi | en_US |
dc.subject | Application design, quiz game | en_US |
dc.title | Κατασκευή δικτυακής εφαρμογής στην αρχιτεκτονική iOS iPhone που υλοποιεί ένα παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |