Show simple item record

dc.contributor.authorΠαρτώνας, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2022-05-10T11:07:52Z
dc.date.available2022-05-10T11:07:52Z
dc.date.issued2014-03
dc.identifier.other3478
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2643
dc.description132 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.)en_US
dc.description.abstractΤα έξυπνα τηλέφωνα (Smart Phone) και οι υπολογιστές παλάμης (Tablet PC) έχουν γίνει πλέον κομμάτι της καθημερινότητας μας, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος, τόσο σε επαγγελματική όσο και σε προσωπική χρήση. Η γκάμα των εφαρμογών για τις εν λόγω συσκευές μεγαλώνει μέρα με την μέρα. Για τη δημιουργία της παρούσας διπλωματικής εργασίας απαιτήθηκε αρκετή προετοιμασία και μελέτη, τόσο μέσω διαδικτύου όσο και σχετικών συγγραμμάτων, καθώς προ της ενασχόλησής μου με το παρόν γνωστικό αντικείμενο δεν υπήρχε προηγούμενη επαφή με το περιβάλλον εργασίας (Mac OS X Mountain Lion), το λογισμικό ανάπτυξης εφαρμογών (Xcode) ή με τη γλώσσα προγραμματισμού (Objective-C). Ως εκ τούτου αυξήθηκε ο χρόνος έναρξης εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας και της εφαρμογής. Η mobile εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας πραγματεύεται ένα διαδικτυακό παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων μέσω φορητών συσκευών iPhone και iPad, οι οποίες χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα iOS. Ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο του παιχνιδιού μεταξύ απλού παιχνιδιού (single player mode) ή διαδικτυακής μάχης (web based battle) μεταξύ περισσοτέρων του ενός χρήστες. Σκοπός της εργασίας είναι να γίνει μία ορθολογική προσέγγιση του λειτουργικού μοτίβου που θα πρέπει να ακολουθείται όταν σχεδιάζονται mobile εφαρμογές, καθότι αυτές διαφέρουν ουσιαστικά από τον τρόπο σχεδιασμού των Desktop εφαρμογών. Smart phones and tablet PCs have become a part of our everyday life, gaining more and more ground, both in professional and personal use. The range of applications for these devices is growing day by day. For the creation of this thesis a lot of preparation and study has been required, both through the Internet and related writings, as prior to my involvement with this subject area there had been no previous contact with the working environment (Mac OS X Mountain Lion), the software of applications development (Xcode) or the programming language (Objective-C). Therefore, the onset time preparing the thesis and the application was increased. The mobile application, which was created as a part of the thesis, deals with an online “question & answer” game via iPhone and iPad mobile devices that use the operating system iOS. The users will be able to select the game mode they prefer, choosing between simple gameplay (single player mode) and online battle (web based battle) amongst several users. The objective of the thesis is to rationally approach the functional pattern that should be followed when designing mobile applications, because they substantially differ from the way Desktop applications are designed.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Δασυγένης Μηνάςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠαρτώνας, Αλέξανδροςen_US
dc.relation.ispartofseriesαρ. εισ.;3478
dc.subjectΣχεδιασμός εφαρμογής, παιχνίδι γνώσεων, iOS, iPhone, xCode, Application, Smartphone, SQLite Database, Bluetooth, WiFien_US
dc.subjectApplication design, quiz gameen_US
dc.titleΚατασκευή δικτυακής εφαρμογής στην αρχιτεκτονική iOS iPhone που υλοποιεί ένα παιχνίδι ερωτοαπαντήσεωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record