Show simple item record

dc.contributor.authorΣεμερτζίδου, Στυλιανή
dc.date.accessioned2022-05-13T09:45:35Z
dc.date.available2022-05-13T09:45:35Z
dc.date.issued2015-03
dc.identifier.other3559
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2667
dc.description90 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.)en_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μία εφαρμογή , που εντάσσεται στην κατηγορία των serious games, και που θα αποτελέσει έναν εναλλακτικό τρόπο θεραπείας για άτομα που πάσχουν από τη Νόσο Alzheimer.Καθώς πρόκειται για μία μη θεραπεύσιμη ασθένεια , η ιατρική κοινότητα συμπληρωματικά με τη φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνουν οι ασθενείς , παροτρύνει και την ενασχόληση τους με δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να εξασκήσουν τις νοητικές δραστηριότητες τους. Οι νέες μορφές τεχνολογίες ήρθαν λοιπόν να παίξουν τον δικό τους πολύτιμο ρόλο στη δημιουργία τέτοιων δραστηριοτήτων.Έτσι λοιπόν ειδικά μιας και στην Ελλάδα υπάρχει περιορισμένος αριθμός τους , προέκυψε και η ιδέα για την δημιουργία μίας τέτοιας εφαρμογής στα ελληνικά. Αναλυτικότερα στο Κεφάλαιο 1 περιγράφεται η ίδια η ασθένεια, δηλαδή πως αλλάζει τον ανθρώπινο εγκέφαλο και κατ’ επέκταση και τη ζωή των ασθενών και ποιες δυσλειτουργίες παρουσιάζονται στα διάφορα στάδια της Νόσου Alzheimer. Επίσης αναλύονται οι οικονομικές επιπτώσεις της ασθένειας στην Παγκόσμια οικονομία. Στο Κεφάλαιο 2 περιγράφεται το τι είναι το gamification και τα serious games , ποιες είναι οι κατηγορίες τους , ποια είναι τα οφέλη και μη της χρήσης τους, ποιοι παράγοντες σχεδιασμού πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την κατασκευή ενός σοβαρού παιχνιδιού για άτομα με Alzheimer. Τέλος γίνεται εκτενής περιγραφή του τρόπου κατασκευής αυτής της εφαρμογής .Δηλαδή ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιήθηκε (Flash professional CS6), ποια γλώσσα προγραμματισμού(Action Script 3.0), και πόσες και ποιες δραστηριότητες έχουν κατασκευαστεί για αυτή τη εφαρμογή. Συνολικά έχουν κατασκευαστεί 12 διαφορετικά παιχνίδια και τα περισσότερα από αυτά διαθέτουν το καθένα 5 διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Επίσης έχει κατασκευαστεί μουσική συλλογή που περιλαμβάνει ξένα και ελληνικά τραγούδια που παίζουν με τη χρήση ενός Music Player .Επίσης υπάρχει βιβλιοθήκη ανάγνωσης , δηλαδή μία συλλογή από 10 μικρές ιστορίες και ακολουθεί για τη κάθε ένας αριθμός από λίγες ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενο του κειμένου .en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής : Παντελής Αγγελίδηςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΣεμερτζίδου, Στυλιανήen_US
dc.relation.ispartofseriesαρ. εισ.;3559
dc.titleΔημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για άτομα που πάσχουν από τη Νόσο Alzheimeren_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record