Show simple item record

dc.contributor.authorΔανιάς, Ζαχαρίας
dc.date.accessioned2022-05-18T12:08:28Z
dc.date.available2022-05-18T12:08:28Z
dc.date.issued2016-07
dc.identifier.other3824
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2696
dc.description114 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.)en_US
dc.description.abstractΟ Παγκόσμιος Ιστός ή Web αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του διαδικτύου, παρέχοντας πρόσβαση σε δισεκατομμύρια, ίσως τρισεκατομμύρια ιστοσελίδων που είναι έγγραφα κατασκευασμένα σε μια γλώσσα προγραμματισμού που ονομάζεται HTML και μπορεί να περιέχει κείμενο, γραφικά, ήχο και άλλα αντικείμενα, όπως και υπερσυνδέσεις που επιτρέπουν στους χρήστες να «περνούν» εύκολα από τη μία σελίδα στην άλλη. Το 2010, υπήρχαν κατ' εκτίμηση 1,96 δισεκατομμύρια χρήστες του Internet παγκοσμίως, από 100 εκατομμύρια χρήστες το 1997. Παρότι ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός, αναπαριστά μόνο το 23% του παγκόσμιου πληθυσμού (Internet worldstats.com, 2010). Μολονότι η αύξηση της χρήσης του Internet μειώνεται στις ΗΠΑ κατά 1% ετησίως, στην Ασία κυμαίνεται στο 10% ετησίως, ενώ ως το 2014 αναμένεται να υπάρχουν πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες του Internet παγκοσμίως. Στα πλαίσια της όλο και αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου ο τομέας των επιχειρήσεων δεν μπορούσε να παραμείνει ανεπηρέαστος. Έτσι αρκετές επιχειρήσεις σήμερα εκμεταλλεύονται το διαδίκτυο και τις δυνατότητες και υπηρεσίες που αυτό προσφέρει με σκοπό την προώθηση τους, αλλά και με σκοπό τη βελτίωση των εσωτερικών τους διαδικασιών. Συνεπώς, έχουν αναπτυχθεί καθορισμένα επιχειρηματικά μοντέλα, πέραν των συμβατικών, τα οποία θα επιχειρήσουμε να αναλύσουμε στην παρούσα εργασία. Για το σκοπό της καλύτερης κατανόησης των γραφόμενων από τον αναγνώστη, η παρούσα εργασία δομήθηκε σε τέσσερα συνολικά κεφάλαια, το περιεχόμενο κάθε ενός εκ των οποίων θα περιγραφεί ευθύς αμέσως. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών και των μοντέλων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν, και αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου η στατιστική ανάλυση της χρήσης των μοντέλων και ορισμένων χαρακτηριστικών αυτών από διάφορες επιχειρήσεις που αναπτύσσονται και λειτουργούν στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν επιχειρήσεις που έχουνε έδρα στο Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Τα δύο πρώτα κεφάλαια είναι κατά βάση εισαγωγικά και βιβλιογραφικά αφού παρουσιάζουν τα βασικά σημεία της έρευνας πάνω στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Για κάθε μια από τις δύο έννοιες δίνονται οι βασικοί τους ορισμοί, αλλά και τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα που φέρουν για τις επιχειρήσεις και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν αυτές να τα χρησιμοποιήσουν. Μεγαλύτερη ανάλυση πραγματοποιείται ωστόσο για το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς εκτός των προαναφερθέντων παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του αλλά και μειονεκτήματα που φέρει. Στο τρίτο κεφάλαιο έχουμε την παρουσίαση αναλυτικά των μοντέλων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ένα επιχειρηματικό μοντέλο προσδιορίζει μια μέθοδο ή τεχνική για τη διενέργεια συναλλαγών με τρόπο ώστε η επιχείρηση να έχει την δυνατότητα να αυτοσυντηρείται. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς και η στατιστική τους αξιολόγηση. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική ανάλυση όλων των ερωτήσεων ώστε να οδηγηθούμε σε κάποια αρχικά συμπεράσματα με τη χρήση του στατιστικού εργαλείου SPSS.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέποντες καθηγητές: Ελπίδα Σαμαρά, Ι. Λ. Μπακούροςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΔανιάς, Ζαχαρίαςen_US
dc.relation.ispartofseriesαρ. εισ.;3824
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείνen_US
dc.subjectBusiness-to-Business, Business-to-Costumer, Government-to-Costumeren_US
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό επιχειρείνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record