dc.contributor.author | Παναγιωτόπουλος, Γρηγόρης | |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T11:21:55Z | |
dc.date.available | 2022-09-05T11:21:55Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2802 | |
dc.description | 130 σ., έγχρ. εικ., 30 εκ. + 1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.) | en_US |
dc.description.abstract | Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επέφερε πληθώρα αλλαγών στον τρόπο ζωής των αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων χωρών. Ακολούθως, στον τομέα της εκπαίδευσης ενσωματώνονται ολοένα και περισσότερο τα τεχνολογικά εκπαιδευτικά μέσα. Για τον σκοπό αυτό, έχουν αναπτυχθεί διαδικτυακές πλατφόρμες που προσφέρουν οφέλη στον μαθητικό και εκπαιδευτικό πληθυσμό. Τα οφέλη συνοψίζονται στην εξυπηρέτηση της δια ζώσης ή της εξ’ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης. Επίσης, οφέλη εντοπίζονται στην μετατροπή της εκπαίδευσης σε παιχνίδι, στον εκμηδενισμό των αποστάσεων, στην καλύτερη οργάνωση της ύλης και στην ευκολότερη διαδικασία της αξιολόγησης. Τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19 έδωσαν έναυσμα για την αξιοποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Η πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί απευθύνεται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων προσφέροντας ευελιξία και προσαρμοστικότητα ανάλογα με το γνωστικό επίπεδο. Δίνεται η δυνατότητα σε μαθητές, ανεξαρτήτως της κοινωνικής και οικονομικής τους κατάστασης, να αποκτήσουν και να εξασκήσουν τις γνώσεις τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από παιγνιώδη κουίζ που δημιουργούν οι εκπαιδευτικοί προσφέροντας ένα πιο ευχάριστο, διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο εκμάθησης.
Σκοπός αυτής της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας είναι να αποτελέσει βοηθητικό εργαλείο και να ενδυναμώσει τη διαδικασία της εκπαίδευσης μέσω της αλληλεπιδραστικής μάθησης. Τέλος, θα αποτελέσει ένα μέσο σύνδεσης και ενίσχυσης του ρόλου του βιβλίου, με στόχο την μελέτη και πρακτική εξάσκηση του εκάστοτε γνωστικού αντικειμένου.
The development of technology has brought about a multitude of changes in the way of life in developed and developing countries. Subsequently, technological educational instruments are increasingly integrated into the field of education. To this end, online platforms that have been developed offer benefits to the students and educators. The benefits are summed up in the service of in-person or remote modern and asynchronous education. Also, benefits can be found in the transformation of education into a game, the elimination of distances, the better organization of matter and an easier evaluation process. The measures to tackle the Covid-19 pandemic have triggered the exploitation and further development of an online educational platform.
The platform is designed for students and teachers of all educational levels offering flexibility and adaptability depending on the level of knowledge. Students have the opportunity and regardless of their social and economic status, to acquire and practice their knowledge. This is achieved through playful quizzes created by teachers offering a more enjoyable, fun, and interactive way of learning.
The purpose of this digital educational platform is to be an auxiliary tool and to strengthen the educational process through interactive learning. Finally, it will be a means of connecting and enhancing the role of the book, aiming at the study and practical training of each subject. | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπων καθηγητής: Μηνάς Δασυγένης | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Παναγιωτόπουλος, Γρηγόρης | en_US |
dc.relation.ispartofseries | αρ. εισ.;4867 | |
dc.subject | Προγραμματισμός Διαδικτύου, Πληροφοριακό Σύστημα, Παιχνίδι, Διαδικτυακή Πλατφόρμα, Εκπαίδευση, Κουίζ | en_US |
dc.subject | Internet programming, Information System, Game, Online Platform, Education, quiz | en_US |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας | en_US |
dc.title.alternative | Design and development of an online educational platform | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |