Show simple item record

dc.contributor.authorΜουρατίδου, Χαρίκλεια Χρίστινα
dc.date.accessioned2023-08-31T07:31:20Z
dc.date.available2023-08-31T07:31:20Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4056
dc.description.abstractΣτην εποχή που ζούμε, τα ψηφιακά παιχνίδια εξελίσσονται συνεχώς για πολλούς λόγους. Αρχικά, η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς, με νέες βελτιωμένες συσκευές, εργαλεία και προγραμματιστικές γλώσσες που επιτρέπουν στους δημιουργούς να δημιουργούν ψηφιακά παιχνίδια με μεγαλύτερη γραφική ανάλυση, πιο εξελιγμένα συστήματα ήχου, καλύτερη τεχνητή νοημοσύνη και πολλές άλλες λειτουργίες που δημιουργούν πιο ρεαλιστικές και επιβλητικές εμπειρίες για τους ίδιους τους παίκτες. Παράλληλα ο τομέας της εκπαίδευσης προχωράει συνεχώς με την εισαγωγή και δημιουργία νέων τεχνολογιών και την ανάπτυξη νέων μεθόδων διδασκαλίας. Η τεχνολογία έχει δώσει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να διδάσκουν με πιο δια δραστικούς και ενδιαφέροντες τρόπους, χρησιμοποιώντας δια δραστικά παιχνίδια, προγραμματισμό, εικονική πραγματικότητα και άλλες τεχνολογίες που μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές τους στην σωστή εκμάθηση Επιπλέον, ο τομέας της εκπαίδευσης εστιάζει όλο και περισσότερο στην εκπαίδευση με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του μαθητή, καθώς και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του μαθητή στην κριτική σκέψη, την προβληματική επίλυση, τη συνεργατική εργασία και άλλες δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στην επιτυχία τους και να ενταχθούν σωστά στη σημερινή κοινωνία. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, αρχικά, στο 1ο κεφάλαιο περιγράφει τον ορισμό του παιχνιδιού σε συνδυασμό με τον ορισμό της εκπαίδευση ς Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται το τι χαρακτηρίζεται ως παιχνίδι και πως μπορεί να γίνει ο συνδυασμός ανάμεσα του και της εκπαίδευσης. Έπειτα, στο 2ο κεφάλαιο, περιγράφεται ο όρος ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι ως προς την εκπαιδευτική του αξία Επίσης παρουσιάζονται ορισμένες κατηγορίες ψηφιακών παιχνιδιών που έχουν ως πρωτεύων στοιχείο την εκπαίδευση. Το 3ο κεφάλαιο περιγράφει τις μηχανές ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών ως προς την λειτουργία αλλά και ως προς τα κατορθώματα που έχουν προσφέρει μέχρι και σήμερα Επιπρόσθετα, το παιχνίδι « k Learning » δημιουργήθηκε στη πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών παιχνιδιών Unity. Στο 4 ο κεφάλαιο πραγματοποιείται περιγραφική αναφορά του περιβάλλοντος της Unity, προβολή των λειτουργειών που παρέχονται άλλα και επεξήγηση κάποιον στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν και στην εφαρμογή. Το 5ο κεφάλαιο είναι το κεφάλαιο προβολής και απεικόνισης της εφαρμογής του συγκεκριμένου παιχνιδιού « k Learning ». Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο προβάλλεται η εφαρμογή, παραθέτονται οι βασικές λειτουργίες της και γίνεται μια περιγραφή του τρόπου δημιουργίας τους που πραγματοποιήθηκε. Στο 6ο κεφάλαιο αναδεικνύεται η αξιολόγηση της εφαρμογής με την χρήση ερωτηματολογίου καθώς και η μέθοδος εκπόνησης της. Στο τελευταίο κεφάλαιο, 7ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα για την εφαρμογή του παιχνιδιού και την συνεισφορά του στον τομέα της εκπαίδευσης.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Λαζαρίδης Βασίλειοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΜουρατίδου, Χαρίκλεια Χριστίναen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικά παιχνίδιαen_US
dc.subjectK-Learningen_US
dc.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για παιδιά προσχολικής ηλικίας (Γράμματα και Αριθμοί)en_US
dc.title.alternativeDevelopment of educational games for preschool children (Letters and Numbers)en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record