Show simple item record

dc.contributor.authorΝικολόζι, Μετρεβέλι
dc.date.accessioned2023-12-04T12:29:39Z
dc.date.available2023-12-04T12:29:39Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4199
dc.description.abstractΤα παιχνίδια είναι ένα είδος ψυχαγωγίας και μία εναλλακτική μορφή τέχνης όπου συνδυάζεται μουσική, αφήγηση, και σχεδίαση για την δημιουργία ενός ενιαίου ψυχαγωγικού μέσου. Στις μέρες μας τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες βιομηχανίες που αναπτύσσεται όλο και περισσότερο. Ένα κομμάτι των πλεονεκτημάτων των παιχνιδιών είναι η δυνατότητα διασύνδεσης με άλλους χρήστες προάγοντας την επικοινωνία, την ομαδικότητα, και την ανταγωνιστικότητα παράλληλα. Όμως, παρόλο που σήμερα έχει αποσαφηνιστεί η δυσκολία στην δημιουργία των απλών παιχνιδιών, παραμένει μία πρόκληση η ενσωμάτωση της ομαλής λειτουργίας των παιχνιδιών με την χρήση διακομιστών. Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση και η υλοποίηση ενός multiplayer παιχνιδιού, όπου ο παίκτης θα μπορεί να έχει τους βασικούς χειρισμούς, όπως κίνηση, άλμα, και επίθεση. Η επίθεση θα μπορεί να γίνεται είτε με το σπαθί που θα κρατάει, ή με το όπλο που θα έχει στην διάθεσή του ο παίκτης. Καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού θα μπορεί ο παίκτης να βρίσκει νέα όπλα, να τα ενδυναμώνει, να προσθέτει επιπλέον διαμορφώσεις που μεταβάλλουν την λειτουργία του όπλου, ή και εξοπλισμό που μπορούν να έχουν μια πληθώρα από επιδράσεις στο όπλο, τον παίκτη, ή ακόμα και στους εχθρούς. Σκοπός θα είναι η ολοκλήρωση του παιχνιδιού νικώντας τα δέκα κύματα από εχθρούς, χωρίς να έρθει σε κατάσταση αποτυχίας. Το παιχνίδι θα μπορεί να παιχτεί από έναν ή και περισσότερους παίκτες μέσω του δικτύου, δηλαδή θα είναι multiplayer. Κύριος σκοπός είναι η μελέτη του παιχνιδιού με την δικτύωση πολλαπλών παικτών στον ίδιο διακομιστή και η αναλυτική επεξήγηση της υλοποίησης του. Το αποτέλεσμα που θα αποφέρει η παρούσα διπλωματική εργασία είναι τα οφέλη που θα μπορούσε να προσφέρει ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι στους χρήστες. Τα οφέλη αυτά κυμαίνονται στον συνδυασμό της αλληλεπίδρασης με την ταυτόχρονη ψυχαγωγία που μπορεί να παρέχει το παιχνίδι. Επιπλέον, στην εργασία αυτή, θα παρουσιαστεί αναλυτικά ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιείται η διασύνδεση πολλαπλών χρηστών μέσω ενός διακομιστή, παρέχοντας έτσι πληροφορίες στο θέμα της δικτύωσης ενός παιχνιδιού.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέποντες καθηγητές : Δασυγένης Μηνάς, Καρπούζης Κώσταςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΝικολόζι, Μετρεβέλιen_US
dc.subjectMultiplayeren_US
dc.subjectRogueliteen_US
dc.subjectΠαιχνίδιen_US
dc.subjectΔιασύνδεσηen_US
dc.titleΑνάπτυξη 3D σκοπευτικού παιχνιδιού τρίτου προσώπου πολλαπλών παικτών τύπου Rogueliteen_US
dc.title.alternativeDevelopment of a 3D Multiplayer Third Person Roguelite Shooter gameen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record