dc.description.abstract | Ζούμε σε μια εποχή όπου η τεχνολογία, τα πληροφοριακά συστήματα και
οι επικοινωνίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Αυτό απορρέει από
το γεγονός ότι η κάλυψη των φυσικών αναγκών της ανθρωπότητας
εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα τεχνολογικά επιτεύγματα. Με την
εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, καινοτόμες εφαρμογές σε διάφορους
τομείς όπως αυτός της υγείας, της εκπαίδευσης κ.α. έχουν έρθει στο
προσκήνιο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα έξυπνα σπίτια , οι
προσωπικοί ψηφιακοί βοηθοί, εφαρμογές που έχουν ενταχθεί στην
καθημερινότητά μας.
Ένα τεχνολογικό επίτευγμα που έχει ξεχωρίσει τα τελευταία χρόνια είναι
τα Chatbots (Artificial Conversational Entities, Interactive Agents κ.α.).
Έχουν δημιουργηθεί με σκοπό την αλληλεπίδραση με έναν άνθρωπο
χρήστη σε ένα συγκεκριμένο τομέα. Ορισμένοι τομείς που έχουν εντάξει
τα bots αυτά είναι η εξυπηρέτηση πελατών, η εκπαίδευση, οι τράπεζες.
Μεγάλες εταιρίες , έχουν δημιουργήσει ήδη τους πρώτους γνωστούς
ψηφιακούς βοηθούς, η Amazon την Alexa, η Apple τη Siri.
Η διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση της αξίας των
chatbot στη σύγχρονη ζωή και συγκεκριμένα στον τομέα της
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής θα
υλοποιηθεί ένα chatbot, ο ECEbot, για όσους ανήκουν στο
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, δηλαδή φοιτητές, καθηγητές,
συνεργάτες. | en_US |