Show simple item record

dc.contributor.advisorΓαύρος Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜαντάς, Δημήτριος Σ.
dc.date.accessioned2024-02-05T07:09:46Z
dc.date.available2024-02-05T07:09:46Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4350
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.en_US
dc.description.abstractΗ εργασία έχει ως θέμα τη μελέτη της χρήση του υδρογόνου στα ηλεκτρικά οχήματα. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί την εισαγωγή της παρούσας εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Στο κεφάλαιο αυτό γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή, γίνεται αναφορά στο περιβάλλον καθώς και στα οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας, και κυρίως το περιεχόμενό του και η προέλευσή του. Το τέταρτο κεφάλαιο έχει ως θέμα διεθνή πρόοδος των κυψελών καυσίμου και υποδομών. Στο κεφάλαιο αυτό πραγματοποιείται σύγκριση πραγματικών αυτοκινήτων, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και στις υποδομές. Το πέμπτο κεφάλαιο έχει ως θέμα τις δραστηριότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών. Γίνεται αναφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες εν γένει και έπειτα συγκεκριμένα σε Ευρώπη και Καλιφόρνια. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η τεχνολογία οχημάτων και η σύγκρισή τους με τα BEV τα PHEV και τα ICE. Στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα μοντέλα θέσης ανεφοδιασμού. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι προσεγγίσεις για τη μοντελοποίηση θέσης, τα μοντέλα με βάση το σημείο και τη ροή, οι στόχοι του μοντέλου και οι παραδοχές/περιορισμοί. Το όγδοο κεφάλαιο έχει ως θέμα την εκτίμηση της ζήτησης ανεφοδιασμού. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η συμπεριφορά ανεφοδιασμού, η ιδιοκτησία οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων και οι προσεγγίσεις εκτίμησης της ζήτησης. Τέλος, στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάζονται ορισμένα επιλεγμένα μοντέλα. Αυτά είναι το Μοντέλο μέγιστης κάλυψης, το p-median & FRL καθώς και τα Μοντέλα πολλαπλών στόχων.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.en_US
dc.subjectΥδρογόνοen_US
dc.subjectΗλεκτρικά οχήματαen_US
dc.subjectΣυστήματα κίνησηςen_US
dc.subjectΚυψέλες καυσίμωνen_US
dc.subjectΤεχνολογία οχημάτωνen_US
dc.subjectΜοντέλα θέσης ανεφοδιασμούen_US
dc.titleΤο υδρογόνο ως καύσιμο για τα ηλεκτρικά οχήματαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record