dc.description.abstract | Η εργασία έχει ως θέμα τη μελέτη της χρήση του υδρογόνου στα ηλεκτρικά
οχήματα. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί την εισαγωγή της παρούσας εργασίας. Στο
δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Στο κεφάλαιο
αυτό γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή, γίνεται αναφορά στο περιβάλλον καθώς
και στα οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας, και κυρίως το
περιεχόμενό του και η προέλευσή του. Το τέταρτο κεφάλαιο έχει ως θέμα διεθνή
πρόοδος των κυψελών καυσίμου και υποδομών. Στο κεφάλαιο αυτό πραγματοποιείται
σύγκριση πραγματικών αυτοκινήτων, γίνεται αναφορά στην εξέλιξη των αυτοκινήτων
και στις υποδομές.
Το πέμπτο κεφάλαιο έχει ως θέμα τις δραστηριότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Γίνεται αναφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες εν γένει και έπειτα συγκεκριμένα σε
Ευρώπη και Καλιφόρνια. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η τεχνολογία οχημάτων και
η σύγκρισή τους με τα BEV τα PHEV και τα ICE.
Στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα μοντέλα θέσης ανεφοδιασμού. Πιο
συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι προσεγγίσεις για τη μοντελοποίηση θέσης, τα μοντέλα
με βάση το σημείο και τη ροή, οι στόχοι του μοντέλου και οι παραδοχές/περιορισμοί.
Το όγδοο κεφάλαιο έχει ως θέμα την εκτίμηση της ζήτησης ανεφοδιασμού. Πιο
συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η συμπεριφορά ανεφοδιασμού, η ιδιοκτησία οχημάτων
εναλλακτικών καυσίμων και οι προσεγγίσεις εκτίμησης της ζήτησης.
Τέλος, στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάζονται ορισμένα επιλεγμένα μοντέλα. Αυτά είναι το
Μοντέλο μέγιστης κάλυψης, το p-median & FRL καθώς και τα Μοντέλα πολλαπλών
στόχων. | en_US |