dc.contributor.advisor | Βλαχόπουλος Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κεχαγιάς, Αναστάσιος Μ. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T07:19:13Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T07:19:13Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4351 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. | en_US |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας αποτελεί η εύρεση του πιο αποδοτικού κινητήρα,
με τα κατάλληλα ηλεκτρονικά ισχύος για την οδήγηση του, για την κατασκευή ενός μικρής κλίμακας
συστήματος βαρυτικής αποθήκευσης ενέργειας. Στα πλαίσια της εργασίας παρουσιάζονται οι
τρόποι οδήγησης διαφόρων τεχνολογιών κινητήρων όπως των σύγχρονων κινητήρων μόνιμου
μαγνήτη ( και των επαγωγικών κινητήρων (Induction Motor) με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά
ισχύος και συγκρίνονται ως προς την αποδοτικότητα τους με στόχο την επιλογή του
αποδοτικότερου για την υλοποίηση του συστήματος. Πιο συγκεκριμένα γίνεται η ανάλυση
τεσσάρων διαφορετικών περιπτώσεων. Στην πρώτη περίπτωση εξετάστηκε ο συνδυασμός
επαγωγικών κινητήρων με VFD, στην δεύτερη περίπτωση ο συνδυασμός επαγωγικών κινητήρων με
AFE, στην τρίτη περίπτωση ο συνδυασμός PMSM με VFD και στην τέταρτη και τελευταία
περίπτωση, ο συνδυασμός PMSM με μειωτήρα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The object of this thesis is to find the most efficient motor, with the appropriate power electronics
to drive it, for the implementation of a small scale gravitational energy storage system. In the
framework of the work, the ways of driving various motor technologies such as the permanent
magnet synchronous motors ( and the induction motors (Induction Motor) with the
corresponding power electronics are presented and compared in terms of their efficiency with the
aim of choosing the most efficient one for the implementation. More specifically, four different
cases were ana lyzed. In the first case the combination of induction motors with VFD was considered,
in the second case the combination of induction motors with AFE, in the third case the combination
of PMSM with VFD and in the fourth and last case, the combination of PM SM with a reducer. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. | en_US |
dc.subject | Βαρυτική αποθήκευση ενέργειας | en_US |
dc.subject | VFD Varia ble Frequency Drive AFE Active Front End σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη | en_US |
dc.subject | PMSM Permanent Magnet Synchronous Motor επαγωγικός κινητήρας | en_US |
dc.subject | Induction Motor | en_US |
dc.title | Σχεδιασμός μικρής κλίμακας συστήματος βαρυτικής αποθήκευσης ενέργειας | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |