Show simple item record

dc.contributor.advisorΔινοπούλου Βάγια
dc.contributor.authorΖεμπετάκης, Γεώργιος Δ.
dc.date.accessioned2024-02-22T09:53:05Z
dc.date.available2024-02-22T09:53:05Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4496
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.en_US
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία ασχολείται με τις έννοιες και τις θέσεις του νοσταλγικού marketing στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες. Αρχικά, αναλύεται το νοσταλγικό marketing ως διακριτή στρατηγική του marketing που βρίσκεται παντού γύρω όπως και διάφορες ιστορικές αναφορές που το περικλείουν. Στην συνέχεια αναλύεται η έννοια του νοσταλγικού marketing και δίνεται απάντηση στο ερώτημα γιατί το νοσταλγικό marketing είναι τόσο επίκαιρο στις μέρες μας και οι λόγοι που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις σε μία εποχή ραγδαίων κοινωνικών αλλαγών και ανασφάλειας αποτελώντας το πεδίο όπου ανθεί καλύτερα το συναίσθημα της νοσταλγίας και βασίζεται το νοσταλγικό marketing ως επικοινωνιακή στρατηγική. Επιπλέον, απαντάται το ερώτημα γιατί η κοινωνική αποσταθεροποίηση έχει οδηγήσει το καταναλωτικό κοινό σε επιλογές αγοράς με βάση την νοσταλγία που του προσφέρει ένα προϊόν. Για την επιβεβαίωση των παραπάνω πραγματοποιήθηκε μία ανάλυση της τηλεοπτική καμπάνιας της μπύρας «Άλφα» και μια συνέντευξη για τις διαφημιστικές στρατηγικές της εταιρίας vintage ρούχων Jenny Blond με έδρα τη Θεσσαλονίκη πραγματοποιώντας ανάλυση πρωτότυπων και επιτυχημένων τρόπων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να ενσωματώσουν την νοσταλγία ως το βασικό τους εργαλείο marketing. Τέλος, αναλύονται τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την συγκεκριμένη εργασία όπως και οι ερευνητικές προοπτικές που μας παρουσιάστηκαν για τυχόν μελλοντικές μελέτες .en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.en_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectΝοσταλγικό marketingen_US
dc.subjectΚαταναλωτικές συνήθειεςen_US
dc.titleΗ έννοια του νοσταλγικού marketing και η θέση του στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειεςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record