dc.description.abstract | Στη σύγχρονη εποχή, η Δημόσια Διοίκηση έχει ενσωματώσει μια σειρά από καινοτόμες και τεχνολογικά προηγμένες μορφές επικοινωνίας όπως οι ψηφιακές πλατφόρμες και διαδικτυακές υπηρεσίες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mail), οι ψηφιακές πλατφόρμες συμμετοχής των πολιτών κ.λπ. Αυτές οι μορφές επικοινωνίας ενισχύουν τη διαφάνεια, την αποδοτικότητα και την αλληλεπίδραση με το κοινό.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή των στάσεων και των απόψεων των πολιτών σχετικά με την εφαρμογή των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας στην υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της έρευνας διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα με χρήση δομημένου ερωτηματολόγιο, το οποίο απευθυνόταν σε ενήλικες πολίτες και τα αποτελέσματα αποτιμήθηκαν με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Στην έρευνα συμμετείχαν 513 πολίτες.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι πολίτες απευθύνονται στον e-ΕΦΚΑ κυρίως για έκδοση βεβαιώσεων και ασφαλιστικής ικανότητας, και επικοινωνούν κυρίως ηλεκτρονικά, τονίζοντας στην πλειοψηφία τους ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες είναι μια μορφή επίσημης επικοινωνίας μεταξύ του οργανισμού e-ΕΦΚΑ και του πολίτη. Επίσης, φαίνεται να συμφωνούν, κατά μέσο όρο, ότι οι βασικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και οι διευκολύνσεις που παρέχει βρίσκονται σε καλό επίπεδο. Ωστόσο, παρουσιάζονται ουδέτεροι όσον αφορά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τέλος, παρουσιάζονται κατά μέσο όρο πολύ ικανοποιημένοι ως προς τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ.
Συμπερασματικά λοιπόν, η υιοθέτηση σύγχρονων μορφών επικοινωνίας στην υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ βελτιώνει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, καθώς επιτυγχάνεται η εξάλειψη της γραφειοκρατίας, η διαφάνεια στις συναλλαγές και δημιουργείται σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των πολιτών και του οργανισμού. ------------------------------------------------------------------------------------ In the modern era, public administration has incorporated a number of innovative and technologically advanced forms of communication such as digital platforms and online services, social media, electronic messages (email), digital platforms for citizen participation, etc. These forms of communication enhance transparency, efficiency and interaction with the public.
The purpose of this research is to record the attitudes and opinions of citizens regarding the application of modern forms of communication in the e-EFKA service. In order to achieve the purpose of the research, a quantitative research was conducted using a structured questionnaire, which was addressed to adult citizens, and the results were evaluated using the SPSS statistical package. 513 citizens participated in the survey..
The results showed that citizens turn to e-EFKA mainly for the issuance of certificates and insurance capacity, and communicate mainly electronically, emphasizing in the majority of them that electronic platforms are a form of official communication between the e-EFKA organization and the citizen. They also, seem to agree, on average, that the basic services of e-EFKA and the facilities it provides are at a good level. However, they appear neutral regarding the quality of the services provided. Finally, they are on average very satisfied with the services of e-EFKA.
In conclusion, the adoption of modern forms of communication in the e-EFKA service improves the quality of services provided to citizens, as the elimination of bureaucracy is achieved, the existence of transparency in transactions and a relationship of trust is created between citizens and the organization. | en_US |