Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανόπουλος Αναστάσιος
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Χρήστος
dc.date.accessioned2024-02-26T07:52:17Z
dc.date.available2024-02-26T07:52:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4508
dc.description.abstractΤα οφέλη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι πολλαπλά και περιλαμβάνουν την εσωτερική εξυγίανση της δημόσιας διοίκησης μέσω της σημαντικής μείωσης του λειτουργικού κόστους και την αύξηση της παραγωγικότητας, χάρις του εξορθολογισμού του εργασιακού περιβάλλοντος των δημοσίων υπαλλήλων. Αδιαμφισβήτητα, η ψηφιακή διακυβέρνηση επιδρά θετικά στην αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης στο σύνολό της, με τη διάδοση και παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και την κοινωνία, οδηγώντας σε ποιοτικές βελτιώσεις για το κράτος στο σύνολό του. Η παρούσα διπλωματική επικεντρώνεται στην περίπτωση της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης «Gov.Gr» εστιάζοντας στην εξέλιξη του νέου προσώπου της Δημόσιας Διοίκησης στις ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες με την αξιοποίηση και χρήση τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) αναδεικνύοντας την συνολική πρωτοβουλία ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους. Σημειώνεται πως κύριος σκοπός της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η διακρίβωση της αποτελεσματικότητας της ενιαίας ψηφιακής πύλης «Gov.gr» αλλά και του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως α) την αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα (ικανοποίηση), β) την προσβασιμότητα και την χρηστικότητα της πλατφόρμας, γ) την ποιότητα των πληροφοριών και των υπηρεσιών της διαδικτυακής πύλης, δ) την ασφάλεια και ιδιωτικότητα που παρέχει το Gov.gr, ε) Την ποιότητα του πληροφοριακού συστήματος, στ) την διαφάνεια και την αξιοκρατία και τέλος ζ) την παρουσία ανατροφοδότησης – αξιολόγησης. Τα ευρήματα επιβεβαίωσαν τις ερευνητικές υποθέσεις που τέθηκαν καθώς προέκυψε ότι ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης των χρηστών αλλά και η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής πύλης Gov.gr, σχετίζονται άμεσα από τις επιμέρους ανεξάρτητες μεταβλητές του προτεινόμενου μοντέλου αξιολόγησης.---------------------------------------------------------- The benefits of e-government are manifold and include the internal consolidation of the public administration through a significant reduction in operational costs and an increase in productivity through the streamlining of the working environment of civil servants. Undoubtedly, digital governance has a positive impact on the efficiency of the public administration as a whole, as well as on the dissemination and delivery of quality services to citizens and society, leading to qualitative improvements for the state as a whole. This thesis focuses on the case of the Single Digital Portal of the Public Administration "Gov.Gr" focusing on the evolution of the new face of the Public Administration in digital services to citizens through the use of Information and Communication Technologies (ICT), highlighting the overall digital transformation initiative of the state. It is noted that the main purpose of this research was to assess the effectiveness of the single digital portal "Gov.gr" and the level of satisfaction of citizens, taking into account factors such as a) perceived usefulness (satisfaction), b) accessibility and usability of the platform, c) the quality of information and services of the portal, d) security and privacy provided by Gov. gr, e) the quality of the information system, f) transparency and meritocracy and finally g) the presence of feedback - evaluation. The findings confirmed the research hypotheses set as it was found that the overall level of user satisfaction with their experience with the Gov.gr portal and its effectiveness are directly related to the individual independent variables of the proposed evaluation model.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.«Δημόσια Διοίκηση» (Master of Science (M.Sc.) in Public Administration)en_US
dc.subjectΔημόσιος τομέαςen_US
dc.subjectΕνιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησηςen_US
dc.subjectΔιαφθοράen_US
dc.subjectΨηφιοποίηση δημοσίων υπηρεσιώνen_US
dc.subjectΜέτρηση ικανοποίησης χρηστών από την ηλεκτρονική διακυβέρνησηen_US
dc.subjectΑποτελεσματικότητα ηλεκτρονικής διακυβέρνησηςen_US
dc.subjectGov.gren_US
dc.subjectΗλεκτρονική Διακυβέρνηση (e-Government)en_US
dc.titleΙκανοποίηση και αποτελεσματικότητα παροχής ψηφιακών υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης. Μελέτη περίπτωσης: η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης «Gov.gr»en_US
dc.typeMSc Thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record