dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας είναι η εκμάθηση ενός προγράμματος τρισδιάστατης σχεδίασης ,και συγκεκριμένα με τη χρήση μοντέλων πηλού, καθώς μια μικρή εισαγωγή στην τέχνη της γλυπτικής.Μέσω αυτού ξεκίνησε ένα ταξίδι σε νέες τεχνοτροπίες και ιδέες σχεδιασμού οι οποίες ανοίγουν νέους ορίζοντες για έναν Designer. Η πτυχιακή χωρίζεται σε δύο μέρη . Το πρώτο είναι η θεωρία της γλυπτικής σε ψηφιακό και πραγματικό κόσμο,με παραδείγματα,εικόνες και πηγές,τα οποία μας εξιστορούν την προέλευση και την συναρπαστική κατάληξη των γλυπτών σήμερα.
Το δεύτερο μέρος είναι η υλοποίηση ενός χαρακτήρα για βιντεοπαιχνίδι με τη βοήθεια του ψηφιακού προγράμματος Blender καθώς και η προγενέστερη διαδικασία του σχεδιασμού του μέσω Sketchbook.
Το τρίτο και τελευταίο μέρος είναι η κατασκευή του σχεδίου εφόσον έχει περάσει από τα παραπάνω στάδια και κατέληξε στο τελικό προϊόν . Εκεί,γίνεται γνωριμία με την κατασκευή τρισδιάστατων μοντέλων με την τεχνολογία των 3D Printers.
Η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε ήταν σαφής . Γνωριμία με κάθε χιλιοστό της ανατομίας του σώματος,μετατροπή δισδιάστατων χαρακτήρων σε τρισδιάστατους και εκτενής αναζήτηση πληροφοριών για την ολοκλήρωση των παραπάνω. | en_US |