Show simple item record

dc.contributor.advisorΕυκολίδης Νικόλαος
dc.contributor.authorΒάλβης, Κωνσταντίνος Α.
dc.date.accessioned2024-03-06T11:32:21Z
dc.date.available2024-03-06T11:32:21Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4591
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.en_US
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι ο επανασχεδιασμός κελύφους αυτοκινήτου με στοιχεία που προσδιορίζουν τον χαρακτήρα του οργανισμού Ferrari. Η ψηφιοποίηση του τελικού προϊόντος σε τρισδιάστατο μοντέλο, θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση παραμετρικού συστήματος CAD(CreoParametric) και θα ενταχθεί στο ενδιάμεσο στάδιο της διαδικασίας παραγωγής φυσικού μοντέλου αυτοκινήτου με πηλό. Η σταδιακή ολοκλήρωση της πτυχιακής θα περιγράφει σε δυο ενότητες: Στην πρώτη ενότητα γίνεται αρχικά μια ιστορική αναδρομή του αυτοκίνητου με αναφορά στον Leonardo DaVinci μέχρι τον Carl Benz αλλά και την άνοδο των πολυτελών αυτοκίνητων. Έπειτα γίνεται μια εκτενής αναφορά στην ιστορία της Ferrari , τον ιδρυτή της τον Enzo Ferrari και την ίδρυση της. Επίσης γίνονται από την ημερομηνία ιδρύσεως της Ferrari και επίσημα μέχρι και την σημερινή εποχή αναφορές σε γεγονότα που στιγμάτισαν την εταιρεία ανά δεκαετία. Στην συνέχεια αναφέρονται το Brand και το Κυρός που έχει η Ferrari διεθνώς και η σύνδεση της Ferrari με το έμβλημα της το καλπάζον άλογο ( Cavallino Rampante) με αναφορά στην ιστορία του εμβλήματος . Επιπλέον γίνεται μια σύντομη αναφορά στην αγωνιστική της παράδοση στον κόσμο της Formula 1 η οποία είναι γεμάτη επιτυχίες. Η ενότητα συνεχίζεται με την ιστορία και τον λόγο που είχαν και έχουν μοντέλα της σχετικά με τις ονομασίες. Επιπλέον αρχικά αναφερόμαστε στην ιστορία της ονομασίας Berlinetta Boxer και μετά στο μοντέλο-πρότυπο το οποίο θα επανασχεδιαστεί , το 512 BB’76 (ιστορία , τεχνολογικά χαρακτηριστικά) , και με μια μικρή αναφορά σε τεχνικές λεπτομέρειες . Γίνεται αναφορά στον βιομηχανικό σχεδιασμό, τον λόγο δημιουργίας του αλλά και με τον επίσημο ορισμό από το 1969. Στην συνεχεία της πτυχιακής αναφέρονται ο λόγος επιλογής και επανασχεδίασης του μοντέλου, τα σκίτσα – ιδέες και η κατασκευή του 3D μοντέλου με βάση τα τελικά σκίτσα που έχει παραχθεί από την διαδικασία της σχεδίασης . Και η κατασκευή από το 3D μοντέλο στο φυσικό μοντέλο με την χρήση πηλού και την χρήση ακρυλικών χρωμάτων . Τέλος αναφέρονται οι δυσκολίες και συμπεράσματα από την πτυχιακή.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.en_US
dc.subjectΑυτοκίνητοen_US
dc.subjectFerrarien_US
dc.subjectBerlinettaBoxeren_US
dc.subjectΑυτοκινητοβιομηχανίαen_US
dc.subjectΣχεδιασμός αυτοκινήτου στο CADen_US
dc.titleΕπανασχεδιασμός μοντέλου αυτοκινήτου και κατασκευή πρωτοτύπου από πηλόen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record