dc.contributor.advisor | Κυράτσης Παναγιώτης | |
dc.contributor.advisor | Μανάβης Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Τραντέλος, Νικόλαος Β. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-11T09:59:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-11T09:59:28Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4628 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων. | en_US |
dc.description.abstract | Μέσα από το αντικείμενο της εργασίας παρατίθεται η ακολουθία της έρευνας, του σχεδιασμού και τα βήματα κατασκευής χαρακτήρα σε τρεις κατασκευές: Κατασκευή μοντέλου χαρακτήρα από πηλό ύψους 80 πόντους, Κατασκευή ψηφιακού μοντέλου χαρακτήρα υψηλής ανάλυσης, Εκτύπωση μοντέλου χαρακτήρα τριών διαστάσεων. Για τον σχεδιασμό χαρακτήρα αναπτύχθηκαν 3 διαφορετικές ιδέες: Η πρώτη επιλογή ήταν η δημιουργία πολλών μικρών πήλινων χαρακτήρων με απλή σχεδιαστική γραμμή και γεωμετρία(Simple style/Low-poly). Δηλαδή λείες επιφάνειες με λίγες γωνίες και ελάχιστες ή και καθόλου καμπύλες. Με στόχο τη δημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού και τους πήλινους χαρακτήρες να απαρτίζουν τα πιόνια του παιχνιδιού. Η δεύτερη ιδέα ήταν η δημιουργία 3-4 χαρακτήρων με παρασκήνιο (back-story) του καθενός καθώς και ιστορία (storyline) που θα συνδέει τους χαρακτήρες μεταξύ τους ως μία παρέα σε μία φανταστική περιπέτεια (Concept ART). Η τρίτη ιδέα ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου βασισμένο σε πραγματικό πρόσωπο με στόχο φωτορεαλιστικό αποτέλεσμα. Έγινε επιλογή της τρίτης ιδέας και για επιλογή χαρακτήρα διαλέξαμε να δημιουργήσουμε μοντέλο βασισμένο στη μορφή μου ώστε να έχουμε άμεση πρόσβαση σε αναγκαίες πληροφορίες όπως διαστάσεις μορφολογία κλπ. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. | en_US |
dc.subject | Γλυπτό πηλού | en_US |
dc.subject | Μοντέλο πηλού | en_US |
dc.subject | Ψηφιακό μοντέλο | en_US |
dc.title | Σχεδιασμός και πρωτοτυποποίηση χαρακτήρα με μοντέλα πηλού | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |