dc.contributor.advisor | Όροβας Χρήστος | |
dc.contributor.author | Κατσαρής, Κωνσταντίνος Φ. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T15:41:33Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T15:41:33Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4645 | |
dc.description | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων. | en_US |
dc.description.abstract | Στην πτυχιακή γίνεται αναφορά στο Blender το οποίο είναι ένα πρόγραμμα σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών. Περιγράφεται η διαδικασία δημιουργίας μιας 3D σκηνής, ενός Animation και η δημιουργία Shaders. Μετά την εισαγωγή παρουσιάζεται η ιστορία του Blender όπου περιγράφεται η ίδρυση της εταιρίας, των εκδόσεων του και η άδεια με την οποία κυκλοφορεί. Στη συνέχεια γίνεται λεπτομερής επεξήγηση των τεχνικών ορολογιών του χώρου της 3D σχεδίασης καθώς και των τεχνικών ορολογιών του Blender. Έπειτα επεξηγείται σε βάθος η διαδικασία δημιουργίας του Animation της εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών ορολογιών του Blender, των εργαλείων και των ειδικών τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν. Τέλος, καταγράφονται
τα συμπεράσματα που προέκυψαν καθ’ όλη τη διάρκεια της περάτωσης της εργασίας, πάντα με στόχο την εξέλιξη του συγκεκριμένου προγράμματος. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. | en_US |
dc.subject | Blender | en_US |
dc.subject | Open Source (Ανοικτού Κώδικα) | en_US |
dc.subject | Cross-Platform (Διαπλατφορμική) | en_US |
dc.subject | Animation | en_US |
dc.subject | 3D (τρισδιάστατο) | en_US |
dc.subject | Modeling (Διαδικασία δημιουργίας τρισδιάστατων αντικειμένων) | en_US |
dc.subject | Shaders | en_US |
dc.subject | Nodes | en_US |
dc.subject | Rendering (διαδικασία μετατροπής μιας 3D σκηνής σε εικόνα) | en_US |
dc.subject | Textures | en_US |
dc.title | Animation και σκίαση στο Blender | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |