Show simple item record

dc.contributor.advisorΌροβας Χρήστος
dc.contributor.authorΚατσαρής, Κωνσταντίνος Φ.
dc.date.accessioned2024-03-12T15:41:33Z
dc.date.available2024-03-12T15:41:33Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4645
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.en_US
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή γίνεται αναφορά στο Blender το οποίο είναι ένα πρόγραμμα σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών. Περιγράφεται η διαδικασία δημιουργίας μιας 3D σκηνής, ενός Animation και η δημιουργία Shaders. Μετά την εισαγωγή παρουσιάζεται η ιστορία του Blender όπου περιγράφεται η ίδρυση της εταιρίας, των εκδόσεων του και η άδεια με την οποία κυκλοφορεί. Στη συνέχεια γίνεται λεπτομερής επεξήγηση των τεχνικών ορολογιών του χώρου της 3D σχεδίασης καθώς και των τεχνικών ορολογιών του Blender. Έπειτα επεξηγείται σε βάθος η διαδικασία δημιουργίας του Animation της εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών ορολογιών του Blender, των εργαλείων και των ειδικών τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν καθ’ όλη τη διάρκεια της περάτωσης της εργασίας, πάντα με στόχο την εξέλιξη του συγκεκριμένου προγράμματος.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή.en_US
dc.subjectBlenderen_US
dc.subjectOpen Source (Ανοικτού Κώδικα)en_US
dc.subjectCross-Platform (Διαπλατφορμική)en_US
dc.subjectAnimationen_US
dc.subject3D (τρισδιάστατο)en_US
dc.subjectModeling (Διαδικασία δημιουργίας τρισδιάστατων αντικειμένων)en_US
dc.subjectShadersen_US
dc.subjectNodesen_US
dc.subjectRendering (διαδικασία μετατροπής μιας 3D σκηνής σε εικόνα)en_US
dc.subjectTexturesen_US
dc.titleAnimation και σκίαση στο Blenderen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record