dc.contributor.author | Τσακμάκογλου, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2024-05-22T10:09:34Z | |
dc.date.available | 2024-05-22T10:09:34Z | |
dc.date.issued | 2024-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4755 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής επαυξημένης
πραγματικότητας η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την αναγνώριση μιας βουνοκορφής η οποία
βρίσκεται στο τέλος μιας δασικής διαδρομής η οποία βρίσκεται στην λίμνη των Πρεσπών.
Ξεκινώντας από τι σημαίνει επαυξημένη πραγματικότητα και μια ιστορική αναδρομή. Στην
συνέχεια γίνεται μια ανάλυση για το τι τύποι εφαρμογών υπάρχουν και για ποιες πλατφόρμες. Και
τέλος όσο αφορά το θεωρητικό υπόβαθρο θα αναλυθούν οι πρακτικές εφαρμογές της επαυξημένης
πραγματικότητας και τα οφέλη της. Εν συνεχεία μετά την ανάλυση του λογισμικού που έχει
χρησιμοποιηθεί πιο συγκεκριμένα του Unity που είναι το πρόγραμμα στο οποίο είναι φτιαγμένη η
εφαρμογή και του sdk mrk ενώ αναλύετε και η συσκευή την οποία χρησιμοποιούμε για την
λειτουργία της τα γυαλιά Microsoft HoloLens 2 γίνεται η περιγραφή υλοποίησης της εφαρμογής.
Τέλος υπάρχει μια επίδειξη της εφαρμογής κατά την χρήση της. | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπων Αναπληρωτής Καθηγητής : Τσίπουρας Μάρκος | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Τσακμάκογλου, Χρήστος | en_US |
dc.subject | Microsoft Hololens 2 | en_US |
dc.subject | Augmented Reality, | en_US |
dc.subject | Επαυξημένη Πραγματικότητα | en_US |
dc.subject | Application Development Unity | en_US |
dc.subject | Ανάπτυξη Εφαρμογής Unity | en_US |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για πολιτιστικά αξιοθέατα | en_US |
dc.title.alternative | Development of an Augmented Reality application for cultural attractions | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |