Show simple item record

dc.contributor.authorΚαρυπίδης, Πάρις - Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2017-04-20T08:40:50Z
dc.date.available2017-04-20T08:40:50Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.other3915
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/532
dc.description.abstractΑνάλυση συναισθήματος (Sentiment Analysis) - ανάλυση κειμένου ως προς το συναισθηματικό του ύφος. Εξετάζονται, υλοποιούνται και συγκρίνονται τρεις μέθοδοι ανάλυσης συναισθήματος. Οι δύο βασικοί μέθοδοι, είναι η ανάλυση με την χρήση λεξικών (Lexicons) και οι ταξινομητές μηχανικής μάθησης (Machine Learning Classifiers). Η τρίτη μέθοδος αφορά την δημιουργία ενός καινούριου ταξινομητή για ανάλυση συναισθήματος βασισμένο στην θεωρία των Αυτόματων (Learning Automata). Για την εξαγωγή αποτελεσμάτων και για τις τρεις μεθόδους, δημιουργήθηκαν δύο συλλογές δεδομένων (Data Set), τα οποία αποτελούνται από σχόλια χρηστών από μία διαδικτυακή υπηρεσία κράτησης ξενοδοχείου.en_US
dc.description.sponsorshipΣαρηγιαννίδης Παναγιώτηςen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΚαρυπίδης Πάρις - Αλέξανδροςen_US
dc.relation.ispartofseriesαριθμός εισαγωγής;3915
dc.subjectΑνάλυση συναισθήματος, λεξικά, μηχανική μάθηση, ταξινόμηση, Naive Bayes, Support Vector Machine, Logistic Regression, Decision Trees, αυτόματα, ανταμοιβή, τουρισμός.en_US
dc.titleΑνάπτυξη μεθόδων για ανάλυση συναισθήματος στον τουριστικό τομέα.en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record