Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος Λάζαρος
dc.contributor.authorΤζηκαλιού, Σουλτάνα
dc.date.accessioned2025-02-06T10:24:28Z
dc.date.available2025-02-06T10:24:28Z
dc.date.issued2024-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5407
dc.description.abstractΗ εργασία αυτήν αναφέρεται στο Ηλεκτρονικό εμπόριο και πιο συγκεκριμένα στην ανάπτυξη και την χρησιμότητα των Ηλεκτρονικών Εμπορικών Κέντρων. Ξεκινώντας από το ηλεκτρονικό εμπόριο στη πάροδο του χρόνου δημιουργήθηκαν τα Ηλεκτρονικά Εμπορικά Κέντρα , τα οποία είναι ένας χώρος που συναθροίζονται επιχειρήσεις/προμηθευτές και καταναλωτές μεταξύ τους και συναλλάσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι κάποιος μπορεί να πουλήσει ή να αγοράσει οτιδήποτε κοντά στην περιοχή του εύκολα και γρήγορα. Οι προμηθευτές μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους απευθύνοντας σε μεγάλη γκάμα πελατών. Οι καταναλωτές από την άλλη έχουν το πλεονέκτημα να αγοράσουν αυτό που ανταποκρίνεται ακριβώς στις ανάγκες τους και στην τσέπη τους, αφού έχουν την δυνατότητα αναζήτησης του ίδιου προϊόντος από διαφορετικούς προμηθευτές και σε διάφορες τιμές. Η διαφορά ενός Ηλεκτρονικού Εμπορικού Κέντρου (Market Place) από ένα online κατάστημα είναι ότι το πρώτο είναι μια πλατφόρμα , όπου οι προμηθευτές μπορούν να «ενωθούν» για να πουλήσουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους σε μια μεγάλη γκάμα πελατών, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα μεμονωμένο κατάστημα που πουλάει τα δικά του προϊόντα στο διαδίκτυο. Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την περίπτωση του Etsy , τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου που κατάφερε μετά από 14 χρόνια να γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα Ηλεκτρονικού Εμπορικού Κέντρου για πωλήσεις μοναδικών και συνήθως χειροποίητων προϊόντων. Το επιχειρηματικό μοντέλο του Εtsy είναι παρόμοιο με άλλα αντίστοιχα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου , όπως η Amazon . Το σημείο που το Etsy διαφέρει είναι στο γεγονός ότι εστιάζει κυρίως στην πώληση ειδών χειροτεχνίας σε πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες. Το Etsy κερδίζει χρήματα από τα διάφορα τέλη που χρεώνει στους χρήστες του ιστότόπου του . Στο τέλος της εργασίας θα αναλυθεί η περίπτωση δημιουργίας ηλεκτρονικής αγοράς για τον εμπορικό κόσμο της πόλης της Καστοριάς. Το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά και του Εμπορικού Συλλόγου Καστοριάς με την συνεργασία του Δήμου Καστοριάς θα μπορούσε να υλοποιήσει μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος. Αν ο στόχος αυτός επιτευχθεί , το αποτέλεσμα θα είναι κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις της πόλης της Καστοριάς.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημώνen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοen_US
dc.subjectΗλεκτρονικά εμπορικά κέντραen_US
dc.subjectΗλεκτρονικές αγορέςen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό κατάστημα (e-shop)en_US
dc.subjectMultivendor marketplaceen_US
dc.titleΗλεκτρονικά εμπορικά κέντραen_US
dc.title.alternativeMultivendor marketplaceen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record