Show simple item record

dc.contributor.authorΚοκκαλιάρης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2017-07-04T06:27:50Z
dc.date.available2017-07-04T06:27:50Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.other3927
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/634
dc.description.abstractΣτην σύγχρονη εποχή, με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και των πληροφοριακών συστημάτων, έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου στην εκπαιδευτική και ερευνητική διαδικασία στα περισσότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Μία σημαντική διαδικασία που ακολουθεί μετά το πέρας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η αξιολόγηση. Μέσω της αξιολόγησης, οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους για τα εκπαιδευτικά προγράμματα που παρακολούθησαν και να προτείνουν τρόπους βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτό σημαίνει ότι ανάλογα με τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την αξιολόγηση, μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος. Παράλληλα, ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται στην διαδικασία της αξιολόγησης και επιλύεται μέσω της παρούσας εργασίας, είναι ότι μέχρι τώρα το μεγαλύτερο μέρος των αξιολογήσεων πραγματοποιείται με έντυπα ή ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια, που όμως είτε δεν είναι εύκολο να γίνει η ανάλυση των αποτελεσμάτων λόγω του μεγάλου όγκου πληροφοριών, είτε λόγω των γενικών ερωτήσεων που υπάρχουν, αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης ή δημιουργίας νέων ερωτήσεων που να περιγράφουν περισσότερο ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Ακόμη, στην παρούσα εργασία το σύστημα που αναλύεται, αφορά την δημιουργία ερωτηματολογίων για σεμινάρια και μαθήματα, που όμως οι υπεύθυνοι αυτών των προγραμμάτων μπορούν να διαχειρίζονται με δυναμικό τρόπο τα ερωτηματολόγια με την προσθήκη, επεξεργασία και διαγραφή νέων ερωτήσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ερωτηματολόγια να περιλαμβάνουν ερωτήσεις σχετικές με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τις ιδιαιτερότητές του, κάνοντας έτσι την ανάλυση των αποτελεσμάτων αποδοτικότερη. Ταυτόχρονα, μία ακόμη βασική καινοτομία του συστήματος που παρουσιάζεται στην εργασία, είναι η υποστήριξη πολλαπλών τρόπων εισόδου, αλλά και διαφορετικών επιπέδων χρήστη, βελτιώνοντας την απόδοση και διαχείριση των λειτουργιών που εκτελούνται μέσω του πληροφοριακού συστήματος.en_US
dc.description.sponsorshipΜηνάς Δασυγένηςen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΚοκκαλιάρης Δημήτριοςen_US
dc.relation.ispartofseriesαριθμός εισαγωγής;3927
dc.subjectΣεμινάριο, μάθημα, εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αξιολόγηση, ερωτηματολόγιο, αποτελέσματα, ερωτήσεις, απαντήσεις, evaluation, questionnaire, questions, results.en_US
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη ιστοχώρου για την αξιολόγηση σεμιναρίων και μαθημάτων.en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record