Show simple item record

dc.contributor.authorΛιακοπούλου, Χριστίνα
dc.contributor.authorΚρούπης, Θεόδωρος
dc.date.accessioned2017-07-17T06:43:51Z
dc.date.available2017-07-17T06:43:51Z
dc.date.issued2017-07
dc.identifier.other3941
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/653
dc.description.abstractΤο παρόν έγγραφο αποτελεί τη διπλωματική μας εργασία ως φοιτητές του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, εν όψει απόκτησης του πτυχίου μας από το Τμήμα αυτό. Επιχειρούμε να αναλύσουμε τη δομή και τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, καθώς και το αντίκτυπό του στη σύγχρονη κοινωνία. Περιγράφουμε, συν τοις άλλοις, την επίδραση των σύγχρονων τεχνολογιών στην περαιτέρω ανάπτυξή του. Επιπλέον, μελετήσαμε την περίπτωση τοπικής επιχείρησης, προκειμένου να διαπιστώσουμε την επίδραση που είχε σε αυτή τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο και να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα με τον ελληνικό και τον ευρωπαϊκό μέσο όρο πωλήσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τον όρο ηλεκτρονικό επιχειρείν, που πρόκειται για το υπερσύνολο της έννοιας του ηλεκτρονικού εμπορίου και ουσιαστικά θέτει τις βάσεις και τις αρχές για την ανάπτυξή του. Στη συνέχεια, μεταβαίνουμε στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου επιγραμματικά και στην ιστορία του, ενώ ολοκληρώνουμε με τον όρο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, που αποτελεί ένα ακόμα υποσύνολο του ηλεκτρονικού επιχειρείν, ώστε να ολοκληρώσουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο σαν έννοια και να εμβαθύνουμε παρακάτω. Στο δεύτερο κεφάλαιο επικεντρωνόμαστε, πλέον, μόνο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μελετάμε τη δομή του, τα μοντέλα εφαρμογής του, τη συμβολή του στη σύγχρονη αγορά αλλά και στα μειονεκτήματα που αυτό εμφανίζει για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο, όπου συσχετίζουμε τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αφού αποτελούν έννοιες στενά συνδεδεμένες. Στο τέταρτο κεφάλαιο μελετάμε την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και σε παγκόσμιο επίπεδο σε βάθος δεκαετίας, αναλύουμε τους φραγμούς που εκκρεμούν προς αντιμετώπιση στον τομέα των ηλεκτρονικών αγορών αλλά και τα δικαιώματα των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας, μελετάμε την περίπτωση της επιχείρησης Δραγατσίκας ΕΠΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο των λευκών ειδών και του ρουχισμού και διαθέτει ενεργό διαδικτυακό κατάστημα, προκειμένου να καταγράψουμε την πρόοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, να μελετήσουμε τις αλλαγές που μπορεί να επιφέρει σε μια σύγχρονη επιχείρηση, αλλά και να προσπαθήσουμε τις αλλαγές που μπορεί να επιφέρει σε μια σύγχρονη επιχείρηση, αλλά και να προσπαθήσουμε να κάνουμε μια πρόβλεψη για την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.en_US
dc.description.sponsorshipΣαμαρά Ελπίδα - Αγγελίδης Παντελήςen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΛιακοπούλου Χριστίνα - Κρούπης Θεόδωροςen_US
dc.relation.ispartofseriesαριθμός εισαγωγής;3941
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, ΤΠΕ, E-commerce, E-business, ICT.en_US
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξή του. Εφαρμογή επιχείρηση.en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record