Browsing by Author "Sakonidis, Charalampos"
Now showing items 1-5 of 5
-
Αντιλήψεις καθηγητών που διδάσκουν μαθηματικά για την υποστήριξη της συμμετοχής των μαθητών στην κατασκευή του μαθηματικού νοήματος στην τάξη
Φακούδης, Δημοσθένης; Fakoudis, Dimosthenis (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Τα τελευταία χρόνια οι κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες προτείνουν μια μεταρρυθμιστική οπτική στη διδασκαλία των μαθηματικών που στηρίζεται στη συμμετοχή σε κοινωνικοπολιτισμικές πρακτικές. Αυτή η εργασία είναι μια ποσοτική ... -
Διερεύνηση της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά
Λιθάρης, Κωνσταντίνος; Litharis, Konstantinos (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου και της οργάνωσης της παιδαγωγικής γνώσης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά. Για τους σκοπούς της ... -
Η Επαγγελματική Ταυτότητα στη Μαθηματική Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που προέρχονται από τη Μειονότητα της Θράκης
Πολυχρόνης, Δημήτριος; Polychronis, Dimitrios (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να συνεισφέρει στην αξιοποίηση της κοινωνικο-πολιτικής θέασης των φαινομένων μάθησης και διδασκαλίας των μαθηματικών επικεντρώνοντας σε ένα ‘τοπίο’ της ελληνικής μαθηματικής εκπαίδευσης με ... -
Μάθηση, διδασκαλία και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στα μαθηματικά ως συνιστώσες επαγγελματικής ανάπτυξης: Πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών της Β᾽ Βάθμιας Εκπαίδευσης
Καμανάς, Κωνσταντίνος; Kamanas, Konstantinos (2023)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις πεποιθήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά για τη μάθηση, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση ως συνιστώσες της επαγγελματικής τους ... -
Προσδοκίες εκπαιδευτικών από μαθητές με διαφορετικές ταυτότητες στα μαθηματικά
Ιασωνίδου, Μαριάννα; Iasonidou, Marianna (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)Ένας αυξανόμενος όγκος ερευνών υποδηλώνει πως οι προσδοκίες που θέτει ένας εκπαιδευτικός για έναν μαθητή έχουν σοβαρές επιδράσεις στη διαμόρφωση της μαθηματικής ταυτότητας του μαθητή και κατά συνέπεια στις ακαδημαϊκές ...