Browsing by Subject "augmented reality"
Now showing items 1-7 of 7
-
Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών μέσω εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας: Ο Κύκλος του νερού
(2017-01)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος των Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κύριος στόχος είναι να ανακαλύψουμε ποιες είναι οι προϋπάρχουσες ιδέες των ... -
Προγράμματα παρέμβασης επαυξημένης πραγματικότητας για την ανάπτυξη κοινωνικών και λειτουργικών δεξιοτήτων σε νήπια, παιδιά και εφήβους με ΔΑΦ (Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού) και νοητική αναπηρία: Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-01)Την τελευταία δεκαετία δίνεται, από την επιστημονική κοινότητα, έμφαση στη δημιουργία προγραμμάτων παρέμβασης για άτομα με Νοητική Αναπηρία και με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού. Ιδιαίτερα υποσχόμενη φαίνεται και η ... -
Σχεδιασμός, μιας πολυτροπικής εφαρμογής για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με θέμα τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη της κριτικής ιστορικής σκέψης στο μάθημα της ιστορίας μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας. Μέσα από την συγκεκριμένη διδακτική πρόταση, επιχειρείται η επίτευξη ... -
Τεχνολογίες AR/VR στη Διαφήμιση: Μελέτες Περίπτωσης και Συγκριτική Ανάλυση τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)Οι τεχνολογίες της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας υιοθετούνται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια από τις επιχειρήσεις για σκοπούς μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου των ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα, αναδεικνύεται ως ένα αξιόλογο παιδαγωγικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού, η σωστή χρήση του οποίου μπορεί να προσφέρει μια πλούσια μαθησιακή εμπειρία με θετικά αποτελέσματα. Η εκπαιδευτική ... -
Τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαίδευση. Δημιουργία πιλοτικής εφαρμογής για την υποβοήθηση μαθημάτων του δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της επαυξημένης πραγματικότητας, ως μια σύγχρονη τεχνολογία, σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να λειτουργήσουν προς ενίσχυση της διδασκαλίας στο ... -
Το φαινόμενο της σαύρας Γκέκο στην κλίμακα του νάνο: πειραματικό περιβάλλον μικτής πραγματικότητας στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-07)Η Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία (Ν-ΕΤ) αποτελεί έναν διεπιστημονικό κλάδο έρευνας ο οποίος στοχεύει στην παραγωγή καινοτομιών σε διάφορους τομείς της κοινωνικής ζωής (φαρμακοβιομηχανία, αυτοκαθαριζόμενες επιφάνειες, υφάσματα, ...