Browsing by Subject "parallel support"
Now showing items 1-6 of 6
-
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής αναφορικά μτ τον ρόλο που διαδραματίζουν με βάση την ειδίκευση τους κατά της υλοποίηση της παράλληλης στήριξης στην Περιφέρεια της Πέλλας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η συνδιδασκαλία (co- teaching) είναι μια εναλλακτική, σύγχρονη και πρόσφατη μορφή διδασκαλίας στην εκπαίδευση, η οποία έχεις ως απώτερο σκοπό να συμπεριλάβει τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες στις ... -
Διερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών για την αρτιότερη υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η παρούσα εργασία αφορά την διερεύνηση των βασικών αναγκών που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί με στόχο την αρτιότερη υποστήριξη και ένταξη των μαθητών/τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο πλαίσιο του σχολείου. ... -
Διερεύνηση των ρόλων και της συνεργασίας των συνδιδασκάλων στην υλοποίηση του προγράμματος της Παράλληλης στήριξης: Θέσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών από την Ημαθία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)Περίληψη: Το πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης είναι ένα πρόσφατο μοντέλο της συνδιδασκαλίας που υλοποιείται στην Ελλάδα και απευθύνεται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ... -
Διερεύνηση των συνεργατικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που υλοποιούν το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η συνδιδασκαλία (co-teaching) αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας στον εκπαιδευτικό τομέα, η οποία έχει στόχο να εντάξει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά τμήματα των σχολικών ιδρυμάτων. ... -
Η αποτελεσματικότητα του θεσμού της παράλληλης στήριξης: Απόψεις μετόχων των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σύμφωνα με την πρώτη αρχή του ευρωπαϊκού πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων:«Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση, κατάρτιση και διά βίου μάθηση προκειμένου να διατηρήσει και να αποκτήσει ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών της παράλληλης στήριξης για τον τρόπο εφαρμογής και την αποτελεσματικότητα της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η συνδιδασκαλία (co-teaching) με τη μορφή της παράλληλης στήριξης (parallel support) στην Ελλάδα αποτελεί ένα σχετικά πρόσφατο μοντέλο ειδικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ...