Browsing by Subject "science education"
Now showing items 1-5 of 5
-
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής ακολουθίας, για τον κύκλο του νερού, για την Ε' τάξη του Δημοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τη διδασκαλία του κύκλου του νερού σε παιδιά ηλικίας 10-11 ετών και πιο συγκεκριμένα: 1) της αξίας του νερού ... -
Διδακτικός μετασχηματισμός περιεχομένου φυσικών επιστημών: θεωρητικά ζητήματα και εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-12)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται θεωρητικές και ερευνητικές βιβλιογραφικές αναφορές του Διδακτικού Μετασχηματισμού Περιεχομένου (ΔΜΠ) στις Φυσικές Επιστήμες, από την εισαγωγή της έννοιας στα μαθηματικά από τον Yves ... -
Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών μέσω εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας: Ο Κύκλος του νερού
(2017-01)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος των Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κύριος στόχος είναι να ανακαλύψουμε ποιες είναι οι προϋπάρχουσες ιδέες των ... -
Εκπαίδευση μελλοντικών δασκάλων σε ανοιχτά διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης: η εξέλιξη των αντιλήψεών τους για τα μοντέλα και τη μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εξέλιξη των αντιλήψεων μελλοντικών δασκάλων1 για τα μοντέλα και τη μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ) μέσα από τη συμμετοχή τους σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, ... -
Ο Διδακτικός Μετασχηματισμός του περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες στην περίπτωση των Διδακτικών-Μαθησιακών Ακολουθιών, όπως εμφανίζεται στη βιβλιογραφία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μία βιβλιογραφική επισκόπηση του διδακτικού μετασχηματισμού του περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες, αρχίζοντας από την εισαγωγή του όρου από τον Yves Chevallard στα μαθηματικά μέχρι και ...