Search
Now showing items 1-10 of 23
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης για το θεσμό του μέντορα νεοδιόριστου εκπαιδευτικού: εμπειρική διερεύνηση και συγκριτική αποτίμηση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2014)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει θεωρητικά και
εμπειρικά την αναγκαιότητα της εισαγωγής του θεσμού του μέντορα νεοδιόριστου
εκπαιδευτικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση.
Με ...
Οι πεποιθήσεις των υποψηφίων και εν ενεργεία εκπαιδευτικών για το κλίμα αποδοχής και οι στρατηγικές ενίσχυσής τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-02-18)
Στη παρούσα μελέτη εξετάζονται οι δηλώσεις 38 (εν ενεργεία) και 25 (υποψηφίων) εκπαιδευτικών, της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, σχετικά με το κλίμα αποδοχής στην τάξη και τις στρατηγικές ενίσχυσής τους. Σε ερωτηματολόγιο ...
Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε δίγλωσσους/πολύγλωσσους μαθητές: διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δημοτικών σχολείων της Ξάνθης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-08)
Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ξάνθης σχετικά με τους δίγλωσσους/πολύγλωσσους μαθητές και τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε αυτούς. ...
Ειδική ή ενταξιακή εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών που φοιτούν σε ειδικό σχολείο για τη λειτουργικότητα και τον ρόλο του ειδικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Η εμφάνιση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης στους εργαζομένους σε Υπηρεσίες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)
Στη παρούσα μελέτη αναζητήθηκαν οι σημαντικότεροι παράγοντες άγχους και εξάντλησης που προέκυψαν μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων. Αρχικά, για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο απογραφής της ...
Απόψεις φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων για θέματα διγλωσσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015)
Διερεύνηση των απόψεων των δασκάλων για τις εκπαιδευτικές πρακτικές σε δίγλωσσους μαθητές από μεταναστευτικά πλαίσια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-14)
Με δεδομένο το γεγονός ότι στην πλειοψηφία των σχολείων της χώρας μας δημιουργούνται συνθήκες επαφής διαφόρων γλωσσών και πολιτισμών, προκλήθηκε η ανάγκη αλλαγής του τρόπου εργασίας των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ...
Η διδασκαλία και η μάθηση του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης των κλασμάτων με τη χρήση Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης δύο μαθητών της Στ΄Δημοτικού. Πρόκειται για μία εναλλακτική προσέγγιση μάθησης του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης των κλασμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μίας ...
Συμμετοχική εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: μελέτη των στάσεων εν ενεργεία νηπιαγωγών και φοιτητών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-11-02)
Η παρούσα έρευνα επιδιώκει να αναζητήσει και να διερευνήσει εις βάθος τις πεποιθήσεις των ενεργεία νηπιαγωγών και υποψηφίων εκπαιδευτικών απέναντι στη συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο του ...