dc.contributor.author | Χειμωνίδης, Αχιλλέας | |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T10:00:44Z | |
dc.date.available | 2018-11-15T10:00:44Z | |
dc.date.issued | 2018-11 | |
dc.identifier.other | 6029 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1144 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός, η μοντελοποίηση και η δυναμική ανάλυση ενός τετρακίνητου ηλεκτρικού οχήματος. Επίσης, για τον τελικό σχεδιασμό του οχήματος, αφού στόχος είναι η παραγωγή ενός πρωτοτύπου, έγινε έρευνα αγοράς για όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα της συνολικής κατασκευής.
Ο σχεδιασμός του οχήματος έγινε χρησιμοποιώντας λογισμικό Solidworks. Για το τελικό συναρμολόγημα έγινε σχεδίαση και επεξεργασία όλων των επιμέρους κομματιών του οχήματος και συναρμολόγηση αυτών στο τελικό σχέδιο παραγωγής. Στη συνέχεια έγινε η διακριτοποίηση του οχήματος με χωρικά και επιφανειακά στοιχεία. Η μοντελοποίηση έγινε με χρήση του λογισμικού Ansa και για τη αριθμητική επίλυση χρησιμοποιείται το υπολογιστικό πακέτο Dynamis. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων (ιδιοσυχνότητες, ιδιομορφές, τάσεις, κτλ.) που προκύπτουν από το υπολογιστικό πακέτο, πραγματοποιείται και απεικονίζεται στο λογισμικό μΕΤΑ post-processor της BETA CAE Systems S.A.
The aim of this dissertation is to design and analyze an all-wheel drive, electric vehicle with four in-wheel motors. To end up with the final production model, a market research was also necessary, in order to find all the components required for the final construction.
Designing of the vehicle was made using computer-aided design (CAD) software. The final assembly was made in Solidworks 2017, after every part of the vehicle was designed and edited properly. The discretization of the model was made with surface and solid elements, using computer-aided engineering (CAE) software, specifically Ansa from BETA CAE Systems S.A. Modeling of the structure was also made in Ansa by adding some NAS elements both for suspension’s spring and absorber system and for all joints through parts. The numerical solution of the system came out after using Dynamis (solver) software. Finally, the results of the dynamic analysis are represented via μΕΤΑ (post-processor) software from BETA CAE Systems S.A. | en_US |
dc.description.sponsorship | Δημήτριος Γιαγκόπουλος | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Χειμωνίδης Αχιλλέας | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Αριθμός Εισαγωγής;6029 | |
dc.subject | Σχεδίαση, Δυναμική ανάλυση, Τετρακίνητο, Ηλεκτρικό Όχημα, Design, Dynamic analysis, All wheel drive, Electric Vehicle | en_US |
dc.title | Σχεδίαση και ανάλυση τετρακίνητου ηλεκτρικού οχήματος | en_US |
dc.title.alternative | Design and dynamic analysis of all wheel drive electric vehicle | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |