Show simple item record

dc.contributor.authorΠουλόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2018-12-19T08:07:44Z
dc.date.available2018-12-19T08:07:44Z
dc.date.issued2006-04
dc.identifier.other1620
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1170
dc.description.abstractΈχοντας μπει στον 21ο αιώνα μπορούμε να πούμε ότι διανύουμε τον αιώνα της παγκοσμιοποίησης. Τα εμπορικά σύνορα έχουν καταργηθεί και η αγορά κάθε γεωγραφικής τοποθεσίας αποτελεί ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς. Τα οικονομικά κεφάλαια μετακινούνται ελεύθερα από την μια άκρη της γης στην άλλη, είτε για την ανταλλαγή προϊόντων, είτε για επενδύσεις σε περισσότερο αποδοτικές και προσοδοφόρες αγορές. Οι εταιρίες πλέον δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια αγορά, σε ένα πιθανώς υγιή αλλά σκληρό ανταγωνισμό. Για να αντεπεξέλθουν στις νέες συνθήκες πρέπει να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους, επιτυγχάνοντας υψηλή παραγωγικότητα και εφαρμόζοντας καινοτομίες ώστε να μειώσουν το κόστος των προϊόντων / υπηρεσιών. Οι απαιτήσεις των πελατών / χρηστών αυξάνονται συνεχώς, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται ισχυρή πίεση στις εταιρίες και τους οργανισμούς για καλύτερη οργάνωση ώστε να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στις νέες προκλήσεις. Κατά αυτό τον τρόπο έχουμε την δημιουργία των virtual organizations που αντιπροσωπεύουν την προσπάθεια των πολυεθνικών οργανισμών για λύση του σύγχρονου γόρδιου δεσμού της παγκόσμιας αγοράς. Αυτό το νέο μοντέλο οργανισμού αυξάνει τις βαθιές γνώσεις για την αγορά και προσαρμόζει την εταιρία στις ταχύτατες μεταβολές των συνθηκών της αγοράς. Εξασφαλίζει την έγκαιρη λήψη των μηνυμάτων της αγοράς και την άμεση ανταπόκριση στις απαιτήσεις του πελάτη, αλλά και την επέκταση των διαδικασιών πέρα από τον οργανισμό περιλαμβάνοντας τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες. Η δομή της παρούσας διπλωματικής εργασίας έχει ως εξής: Αρχικά γίνεται μία εισαγωγή. •Στο κεφάλαιο 1 προσδιορίζονται οι όροι Virtual Organizations και Virtual Management και δίνονται τα χαρακτηριστικά τους. •Στη συνέχεια στο κεφάλαιο 2 περιγράφονται τύποι και μοντέλα Virtual Organization και Virtual Management και δίνονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. •Στο κεφάλαιο 3 περιγράφεται η λειτουργία του Virtual Management στον πολυεθνικό οργανισμό GRUNDFOS GROUP. •Στο κεφάλαιο 4 δίνονται συμπεράσματα και προτάσεις. Τέλος ακολουθεί ο επίλογος της διπλωματικής.en_US
dc.description.sponsorshipΔρ. Ιωάννης Μπακούροςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠουλόπουλος Κωνσταντίνοςen_US
dc.relation.ispartofseriesΑριθμός Εισαγωγής;1620
dc.subjectVirtual Management, Virtual Organizationsen_US
dc.titleVirtual Management and Virtual Organizationsen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record