Show simple item record

dc.contributor.authorΚανακάρης, Ιάκωβος
dc.date.accessioned2019-04-11T07:25:47Z
dc.date.available2019-04-11T07:25:47Z
dc.date.issued2019-03
dc.identifier.other6053
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1265
dc.description.abstractΟ σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να διερευνήσει πλήρως τις συνθήκες λειτουργίας της αεροτομής Rotor 67 έτσι ώστε να εξαχθούν όσο το δυνατόν αξιόπιστα αποτελέσματα αναφορικά με την ροή και την συγκέντρωση πάγου πάνω στο πτερύγιο. Ο στόχος αυτής της μελέτης λοιπόν είναι να προσομοιώσει όσο το δυνατόν καλύτερα την ροή του εισερχόμενου αέρα αλλά και να υποδείξει τα σημεία των πτερυγίων στα οποία εμφανίζεται ο πάγος, με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια. Η μεταβολή της στατικής πίεσης εξόδου με σκοπό την εξαγωγή της χαρακτηριστικής καμπύλης λειτουργίας προκάλεσε μια σειρά από μεταβολές στο εύρος των στατικών θερμοκρασιών, στις τιμές της γωνίας της ροής αλλά και στο εύρος της. Γενικότερα, ο στραγγαλισμός λαμβάνει χώρα όταν η παροχή μάζας παραμένει αμετάβλητη ανεξάρτητα από το γεγονός της μείωσης της στατικής πίεσης. Ως αποτέλεσμα θα διερευνηθεί η πίεση εξόδου στην οποία εμφανίζεται στραγγαλισμός. Επίσης στην κατάσταση του στραγγαλισμού αλλά και προχωρώντας σε αυτήν μέσω της μείωσης της στατικής πίεσης εξόδου προκαλούνται μεταβολές σχετικά με τις τιμές του αριθμού Mach στην έξοδο του passage. Επιπροσθέτως, όσο μειώνεται η στατική πίεση εξόδου διαφοροποιείται και η ολική πίεση στην έξοδο, όπως ήταν αναμενόμενο. Ακόμα, εμφανίζεται και ένα σύνηθες φαινόμενο αυτό της αποκόλλησης της ροής πάνω στην επιφάνεια της αεροτομής. Οι παραπάνω πληροφορίες της ροής που πρόκειται να εξαχθούν από τις ακολουθούμενες αναλύσεις ωθούν σε χρήσιμα αλλά και όσο τον δυνατόν ακριβέστερα αποτελέσματα σε σχέση με τα σημεία της αεροτομής στα οποία θα συγκεντρωθούν σωματίδια πάγου. Τέλος, οι μετρήσεις που προέκυψαν από τις CFD αναλύσεις στο πρόγραμμα ANSYS ενδέχεται να παρουσιάζουν αποκλίσεις σε σχέση με αντίστοιχες πειραματικές. The purpose of this study is to fully investigate the operating conditions of the Rotor 67 airfoil so as to obtain as reliable as possible results with regard to flow and ice concentration on the fin. The aim of this study is to simulate as much as possible the flow of incoming air and also to indicate the points of the concentrated ice on the surface of the fin with the highest possible precision. The change in static output pressure (in order to extract the characteristic curve of the operational behavior) caused a series of changes in the range of static temperatures, in the range and values of the flow angle. Generally, throttling takes place mass flow remains unchanged regardless of the fact that the static pressure drops. Thus, the outlet pressure in which throttling occurs will be investigated. Furthermore, in the state of throttling as well as in progressing through it, where static output pressure reduces; changes are made to the Mach values at the exit of the passage. In addition, as the static outlet pressure decreases, the total outlet pressure is varied as expected. Still, there is a common phenomenon of detached flow over the surface of the airfoil. The above information about the flow around the fin that will be derived from the following analyzes, will give useful and as accurate as possible results with regard to the points of the airfoil in which the ice particles will be collected. Finally, the measurements that resulted from the CFD analyzes in the program named ANSYS may differ from experimental ones. A slight diversion may occur between the ANSYS’ results and the experimental results.en_US
dc.description.sponsorshipΤουρλιδάκης Αντώνιοςen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΚανακάρης Ιάκωβοςen_US
dc.relation.ispartofseriesΑριθμός Εισαγωγής;6053
dc.subjectΠτερύγιο - Fin, Αεροδυναμική συμπεριφορά - Aerodynamic behavior, Σταγονίδια - Droplets, Πάγος - Iceen_US
dc.titleΥπολογιστική ανάλυση του φαινομένου δημιουργίας πάγου σε πτέρυγες στροβιλομηχανώνen_US
dc.title.alternativeComputing analysis of ice accretion on blades of airbreathing jets enginesen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record