Show simple item record

dc.contributor.authorΤιγκιρίδης, Λάζαρος
dc.date.accessioned2019-07-17T11:48:34Z
dc.date.available2019-07-17T11:48:34Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.other6062
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1463
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την μελέτη του πεδίου ροής για κρύα ροή σε τετράχρονη εμβολοφόρα μηχανή εσωτερικής καύσης. Οι υπολογισμοί πραγματοιποιήθηκαν με τη μέθοδο Computational Fluid Dynamics (CFD) με την χρήση του λογισμικού ANSYS FLUENT 18.2. Για την εξαγωγή αποτελεσμάτων μελετήθηκαν τέσσερα διαφορετικά σενάρια εισαγωγής του φρέσκου αέρα στον θάλαμο καύσης. Για την βέλτιστη εξαγωγή αποτελεσμάτων βασικό χαρακτηριστικό ήταν η δημιουργία κατάλληλου πλέγματος της γεωμετρίας της εμβολοφόρας μηχανής που μελετήθηκε. Σκοπός της μελέτης ήταν η εξαγωγή του διανυσματικού πεδίου της ταχύτητας, των τιμών της θερμοκρασίας και της πίεσης, αλλά και ο υπολογισμός της τυρβώδους κινητικής ενέργειας. Τα σενάρια διαφοροποιήθηκαν ως προς την ταχύτητα του στροφαλοφόρου άξονα (1500 rpm, 1000 rpm) και τις συνθήκες εισαγωγής φρέσκου αέρα στον κύλινδρο (0.5 bar, 1 bar). This diploma thesis deals with the study of the flow field for cold flow conditions in a four stroke internal combustion engine. The computations were conducted using the Computational Fluid Dynamics (CFD) method and more specifically the ANSYS FLUENT 18.2 software. Four different scenarios were studied. A key characteristic was the creation of a suitable mesh of the geometry of the piston engine studied. The purpose of the study was to extract the velocity vector field, temperature and pressure values, and calculate turbulent kinetic energy. The scenarios varied with the crankshaft speed (1500 rpm, 1000 rpm) and the fresh air inlet conditions (0.5 bar, 1 bar).en_US
dc.description.sponsorshipΚολοκοτρώνης Δημήτριοςen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΤιγκιρίδης Λάζαροςen_US
dc.relation.ispartofseriesΑριθμός Εισαγωγής;6062
dc.subjectΥπολογιστική Ρευστοδυναμική – Computational Fluid Dynamics, Αλγόριθμος PISO – PISO Algorithm, Τυρβώδης Κινητική Ενέργεια – Turbetic Kinetic Energy, Πεδίο Ταχυτήτων – Velocity Fielden_US
dc.titleΥπολογισμός “κρύας ροής” εντός κυλίνδρου σε συμβατική τετράχρονη εμβολοφόρα μηχανή εσωτερικής καύσηςen_US
dc.title.alternativeCold flow simulation within cylinder in a conventional four stroke internal combustion engineen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record