Now showing items 21-29 of 29

    • Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο χώρος της ένδυσης στην Ελλάδα 

      Μακρίδου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τις «Διαφημίσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» και το «Χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα». Σε αδρές γραμμές η διαφήμιση είναι ένας συνδυασμός τεχνικών που στοχεύει σε ορισμένο καταναλωτικό ...
    • Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Τσιλικούδη, Χρυσούλα; Νοβάκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση του τρόπου που χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα της Αμερικής. Το πρώτο κεφάλαιο ξεκινάει με την ...
    • Σκιαγραφώντας το προφίλ ενός σύγχρονου gamer 

      Μίμης, Παναγιώτης; Κυριάκου, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-04)
      Εδώ και αρκετές δεκαετίες τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών είναι πια αρκετά διαδεδομένη και είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
    • Τα ειδησεογραφικά podcasts στην Ελλάδα και οι στρατηγικές των εκδοτών 

      Καραγιάννης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Το podctasd αποτελεί μια νέα διαδικασία σε σχέση με την παρουσίαση ενημέρωσης και διασκέδασης κ.α. Στην σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί μια νέα πρακτική που δείχνει να έχει τρομερές προοπτικές εξέλιξης και τα μεγαλύτερα ...
    • Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η επίδρασή τους στις διαπροσωπικές σχέσεις 

      Νικολάου, Μαρία; Λαδίκος, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, έχει εισβάλλει στη ζωή του ανθρώπου και αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς του. Το διαδίκτυο, λοιπόν, είναι πρωταγωνιστής της ...
    • Ψηφιακά μέσα και λογοτεχνία: σύγχρονες τάσεις 

      Τραϊκούδη, Κάλη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι νέες τεχνολογίες που αντιπροσωπεύουν τον 21ο αιώνα, έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε διάφορους τομείς .Ένας από αυτούς, είναι και ο τομέας του Πολιτισμού, που αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό της χώρας, αλλά ...
    • Ψηφιακές προκλήσεις στον χώρο των εκδόσεων 

      Κιλιντάρης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Από τις πρώτες κιόλας κοινωνίες που διαμόρφωσε ο άνθρωπος, είχε την ανάγκη να εκφράσει τις επιθυμίες και τα συναισθήματα του, είτε με πράξεις είτε με λόγια. Αυτό άλλωστε, σύμφωνα με τον Πλάτωνα, είναι που τον καθιστά ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Μπετεινάκης, Χαράλαμπος; Στεργιάννης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Οι εκδηλώσεις έκαναν την εμφάνιση τους τα παλαιότερα χρόνια και εξελίχθηκαν ανά τους αιώνες. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι η συγκέντρωση μεγάλης μάζας ανθρώπων σε ένα μέρος με σκοπό την ενημέρωση, την πληροφόρηση, την ...
    • Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων 

      Γώγος, Σεραφείμ - Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν δημιουργήσει σεισμικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις καθώς και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές επικοινωνίες ...