Ψηφιακή επικοινωνία στον πολιτισμό και διαχείριση εκδηλώσεων
Abstract
Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν δημιουργήσει σεισμικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις καθώς και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές επικοινωνίες στον πολιτισμό. Ακόμα έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι πολιτισμικές εκδηλώσεις διατίθενται στην αγορά και παράγονται. Ενώ η τεχνολογία δεν έχει εξαλείψει τη σημασία των συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο, αυτό που έχει αλλάξει ριζικά είναι τα εργαλεία που έχει στη διάθεση του ο επαγγελματίας της συνάντησης και της πολιτισμικής εκδήλωσης καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του σχεδιασμού εκδηλώσεων. Για παράδειγμα, το εύρος ζώνης συμβάντων και επισκεπτών συνεχίζει να αυξάνεται σε σημασία και, σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να αποτελέσει σημείο αιχμής στη διαδικασία επιλογής τοποθεσίας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι κινητές συσκευές έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος του τοπίου της διαχείρισης εκδηλώσεων. Οι επαγγελματίες των συσκέψεων συνήθιζαν να κηρύττουν «απενεργοποιήστε τα τηλέφωνά σας» στον χώρο συσκέψεων, τώρα δίνουν προτεραιότητα στη συμμετοχή των παρευρισκομένων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι φορητές συσκευές έχουν γίνει η ψυχή πολλών επιτυχημένων πολιτισμικών εκδηλώσεων , καθώς οι συμμετέχοντες στο συνέδριο απαιτούν πλέον μια λιγότερο παθητική, πιο διαδραστική εμπειρία εκδηλώσεων. Από τις ώριμες έως τις καθυστερημένες τεχνολογίες, αυτό το κεφάλαιο παρέχει μια επισκόπηση των κρίσιμων τεχνολογιών που επηρεάζουν τη λειτουργία πολιτιστικών εκδηλώσεων και γενικότερα του πολιτισμού και συμβάλλουν στη διασφάλιση της επιτυχίας των πολιτισμικών εκδηλώσεων.----------------------------------------------------------------------- Over the past ten years, advances in technology have created seismic changes in the way meetings and events are planned and the way digital communications are used in culture. The way cultural events are marketed and produced has also changed. While technology has not eliminated the importance of face-to-face meetings, what has fundamentally changed are the tools available to the meeting and cultural event professional throughout the event planning lifecycle. For example, event and visitor bandwidth continues to grow in importance and, in many cases, can be a tipping point in the site selection process. Social media and mobile devices have become an integral part of the event management landscape. Meeting professionals used to preach "turn off your phones" in the meeting space, now they're prioritizing attendee engagement through social media. Mobile devices have become the lifeblood of many successful cultural events, as conference attendees now demand a less passive, more interactive event experience. From mature to late technologies, this chapter provides an overview of the critical technologies that affect the operation of cultural events and culture in general and help ensure the success of cultural events.