Recent Submissions

  • Η εμπειρία του καταναλωτή στα καταστήματα λιανικής 

    Γκούμας, Ελευθέριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-12)
    Η εργασία αυτή, πραγματεύεται την εμπειρία του καταναλωτή στα καταστήματα λιανικής. Αρχικά ορίζουμε την συμπεριφορά του καταναλωτή, διαχωρίζοντας τον ορθολογικό από τον συναισθηματικό καταναλωτή. Αναλύεται διεξοδικά η ...
  • H χρήση των infographics στην εκπαίδευση 

    Παπαδοπούλου, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2025-02)
    Η παρούσα εργασία εξετάζει τον ρόλο και την αποτελεσματικότητα των infographics ως μέσο επικοινωνίας και παρουσίασης πληροφοριών. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται οι διαφορές ανάμεσα στα παραδοσιακά και νέα μέσα ενημέρωσης, ...
  • Δημιουργία ψηφιακών εκπαιδευτικών βίντεο με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και animation 

    Λόγγος, Ευάγγελος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
    Η δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο με χρήση animation και διανυσματικών γραφικών είναι μια διαδικασία όπου συνδυάζονται διάφορες τεχνικές και δημιουργικές προσεγγίσεις για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού που απευθύνεται ...
  • Η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για την άμβλυνση των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής 

    Ρούση, Μαρία-Λουίζα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2025-02)
    Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) συζητήθηκε από τις αρχές του 1900. Περιλαμβάνει πλέον την επεξεργασία φυσικής γλώσσας, την επίλυση προβλημάτων, τη ρομποτική και τη μηχανική μάθηση. Θα μπορούσε να τονώσει την παγκόσμια οικονομία ...
  • Τα περιπατητικά μονοπάτια της Ελλάδας στο διαδίκτυο 

    Στόικου, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2025-01)
    Ο πεζοπορικός τουρισμός αποτελεί μία από τις κύριες μορφές του εναλλακτικού τουρισμού, η οποία, ειδικά στη σύγχρονη εποχή, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη κάθε περιοχής της Ελλάδας. Η μορφολογική ...
  • Οι διαπροσωπικές σχέσεις στελεχών και υπάλληλων στο κλάδο της εστίασης 

    Παπαδοπούλου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)
    Η παρούσα πτυχιακή έρευνα διερευνά τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ υπαλλήλων και στελεχών στον κλάδο της εστίασης. Προσπαθεί να εξετάσει τα στοιχεία που καθορίζουν την ποιότητα των εργασιακών αυτών σχέσεων και να εντοπίσει ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για εκμάθηση της ιστορίας του κινουμένου σχεδίου με τη χρήση του λογισμικού του “Taleblazer” 

    Σταύρου, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2025-01)
    Ο σκοπός της εργασίας είναι να αποκτηθούν γνώσεις για την ιστορία του κινουμένου σχεδίου, από που ξεκίνησε και μέχρι που θα φτάσει, διάφορα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια και πως βοήθησαν στον να εξελιχθεί ...
  • Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη δημοσιογραφία: αντιλήψεις της γενιάς Ζ 

    Μπάστας, Τηλέμαχος; Κοσιβάς, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-06)
    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των ατόμων που ανήκουν στην γενιά Ζ, ως προς τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ειδησεογραφία. Ο σκοπός αυτός καλύφθηκε μέσω πρωτογενούς ποσοτικής ...
  • Η επίδραση της κοινωνικής ταυτότητας των φοιτητών του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην ψυχική τους ευημερία 

    Κουκουλιάκος, Σεραφείμ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-12)
    Στην παρούσα πτυχιακή εξετάστηκε η επίδραση της Κοινωνικής Ταυτότητας των φοιτητών του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στην ψυχική ευημερία των φοιτητών. Υπάρχει πλούσια ...
  • Χρήσεις και ανανοηματοδοτήσεις του όρου ψυχρός πόλεμος στον δημόσιο λόγο 

    Κινέζος, Φώτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2025-01)
    Ως «ψυχρός πόλεμος» ορίζεται «η σύγκρουση επί ιδεολογικών διαφορών η οποία πραγματοποιείται με μεθόδους πλην της χρήσης εμφανούς στρατιωτικής βίας και συνήθως χωρίς να υπάρχει διακοπή των διπλωματικών σχέσεων». Η χρήση του ...
  • Εναλλακτικά και συμμετοχικά μέσα επικοινωνίας στην Ελλάδα 

    Φίλιου, Δήμητρα; Μούρτη, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-10)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, η οποία εστιάζει στην εξέτασης της χρήσης και της αντίληψης των συμμετοχικών και εναλλακτικών μέσων στην Ελλάδα, αναπτύσσεται μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης (Α’ Μέρος) και της εμπειρικής ...
  • Έρευνα σε φοιτητές για τη γνώση και χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) 

    Γαλλιοπούλου, Παρασκευή-Μαρία; Κόλλια, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-10)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει ως σκοπό να μελετήσει και να εξετάσει τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου – CMS και κατά πόσο τα γνωρίζουν και τα χρησιμοποιούν οι φοιτητές. Τα CMS είναι μια ορολογία που έχει αρκετές ...
  • Η δημοσιογραφία στην αναπαράσταση του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς 

    Πάζου, Ιωάννα; Χαντζοπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-10)
    Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο τέσσερα ελληνικά μέσα ενημέρωσης (iefimerida, Πρώτο Θέμα, Καθημερινή, Εφημερίδα των Συντακτών) αναπαρέστησαν τον πόλεμο μεταξύ ...
  • Στάσεις και αντιλήψεις των Ελλήνων φοιτητών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση 

    Μπουγιατιώτης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-11)
    Σκοπός: H διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των φοιτητών Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων της Ελλάδας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Συγχρονική, πρωτογενής, ποσοτική έρευνα συσχέτισης με χρήση αυτοσχέδιου ...
  • Πως σχεδιάζουν το μέλλον τους οι νέοι στην Ελλάδα 

    Τούμπουρας, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
    Κατά την πραγματοποίηση της πτυχιακής μελέτης επιλέχθηκε να διενεργηθεί μία έρευνα σχετικά με το πώς βλέπουν οι νέοι το μέλλον τους στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία μελέτη που εστιάζει το ενδιαφέρον της στον τρόπο με τον ...
  • Η χρήση του Τικ Τοκ από τα μέσα ενημέρωσης. Η περίπτωση της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

    Κώστας, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
    Το Τικ Τοκ είναι ένα κοινωνικό μέσο το οποίο έκανε την εμφάνισή του το 2018 και γρήγορα έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ειδικότερα κατά την περίοδο του Covid-19 οπού και σημείωσε και μία ραγδαία αύξηση ...
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ και κάθετο βίντεο: νέες τάσεις στον εκδοτικό χώρο του βιβλίου 

    Δημητρίου, Θεοχαρούλα; Καπέκα, Ευρίκλεια (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)
    Με την διαρκή και ακατάπαυστη εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων, προκύπτουν συνεχώς νέες τεχνικές στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Facebook, TikTok και το YouTube, ...
  • Σχεδιασμός και κατασκευή e-shop με τα CMS: Pimcore, Akeneo και AbanteCart 

    Παρασκευόπουλος, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού καταστήματος, που χρησιμοποιεί τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) Pimcore, Akeneo και AbanteCart. Η ταχεία πρόοδος ...
  • Δημιουργία εκπαιδευτικού οπτικοακουστικού περιεχομένου με την χρήση animation και διαδραστικού βίντεο με θέμα το τρίγωνο έκθεσης στην φωτογραφία 

    Γιώργης, Παντελής (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού βίντεο με κεντρική θεματολογία το τρίγωνο έκθεσης στην φωτογραφία. Το τρίγωνο έκθεσης βασίζεται στην συντονισμένη λειτουργία του διαφράγματος, της ...
  • Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων: μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης (Folli Follie) 

    Μιχαλόπουλος, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-05)
    Οι επιχειρήσεις συχνά έρχονται αντιμέτωπες με την εκδήλωση κρίσεων, όσο προσεκτικές κινήσεις και ενέργειες και αν έχουν πραγματοποιήσει. Οι κρίσεις αυτές μπορεί να οφείλονται είτε σε ενδογενείς, είτε σε εξωγενείς παράγοντες ...

View more