Σχεδιασμός και κατασκευή e-shop με τα CMS: Pimcore, Akeneo και AbanteCart
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού καταστήματος, που χρησιμοποιεί τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) Pimcore, Akeneo και AbanteCart. Η ταχεία πρόοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου έδωσε στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να συνδεθούν με παγκόσμιες αγορές, ενώ ταυτόχρονα θέτει σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση των πληροφοριών προϊόντων, των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε διάφορες πλατφόρμες.
Αυτή η μελέτη εξετάζει την ανάγκη για ενοποίηση συστημάτων CMS, που ενισχύουν τη διαχείριση δεδομένων προϊόντων και τις λειτουργίες που εστιάζουν στον πελάτη. Η παρούσα εργασία, διερευνά πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου τους ενσωματώνοντας τα Pimcore, Akeneo και AbanteCart σε ένα συνεκτικό ψηφιακό σύστημα. Οι ερευνητικοί στόχοι περιλαμβάνουν την ανάλυση των χαρακτηριστικών και των τεχνικών προδιαγραφών αυτών των συστημάτων, καθώς και την αξιολόγηση της συμβολής τους, στην αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος και την εμπειρία του χρήστη.
Η μεθοδολογία της έρευνας περιλαμβάνει, μια συστηματική διαδικασία υλοποίησης, που αφορά στην τεχνική διαμόρφωση, στον συγχρονισμό δεδομένων μέσω API και στην αξιολόγηση του συστήματος. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τις ουσιαστικές βελτιώσεις στη συνέπεια των δεδομένων, στον αυτοματισμό του συστήματος και στην εμπειρία των πελατών που έχουν επιτευχθεί μέσω της αποτελεσματικής ενοποίησης αυτών των τριών υπο εξέταση, πλατφορμών. Η μελέτη ολοκληρώνεται με συστάσεις για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να εφαρμόσουν ανάλογες στρατηγικές εφαρμογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και προσδιορίζει «κενά» προς μελλοντική έρευνα.------------------------------------------------
This paper examines the design and development of an online store platform that uses Content Management Systems (CMS) Pimcore, Akeneo and AbanteCart. The rapid advancement of e-commerce has given businesses the opportunity to connect to global markets, while at the same time posing significant challenges in managing product information, digital assets and customer interactions across platforms.
This study examines the need for integration of CMS systems, which enhance product data management and customer-centric functions. This paper explores how businesses can improve their e-commerce platforms by integrating Pimcore, Akeneo and AbanteCart into a cohesive digital system. The research objectives include analyzing the characteristics and technical specifications of these systems, as well as evaluating their contribution to the efficiency of the online store and the user experience.
The research methodology includes a systematic implementation process, which concerns technical configuration, data synchronization via API and system evaluation. The results highlight the substantial improvements in data consistency, system automation and customer experience achieved through the effective integration of these three platforms under review. The study concludes with recommendations for businesses seeking to implement similar e-store implementation strategies and identifies "gaps" for future research.