Now showing items 1-20 of 168

    • 1821-2021, 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση: η πολιτιστική διαχείριση μιας κομβικής επετείου 

      Στεργίου, Δέσποινα; Μάστορα, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας από τις φοιτήτριες Κωνσταντίνα Μάστορα και Δέσποινα ...
    • Body shining: η δημιουργία ενός κοινωνικού ντοκιμαντέρ 

      Μπράχου, Πηνελόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός μικρού μήκους κοινωνικού ντοκιμαντέρ με ονομασία “Body Shining”. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο γίνεται καταγραφή του όρου “κοινωνικό ντοκιμαντέρ”, ο τρόπος ...
    • Fake news και δημοκρατία στην post Covid εποχή 

      Μελισσαράτος, Παναγής (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Σε μια κοινωνία που η ενημέρωση έχει αποκτήσει πολλαπλούς αγωγούς πληροφορίας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδείχθηκαν τα πιο εύχρηστα και αποτελεσματικά όλων. Η ποικιλία που προσφέρουν σε υπηρεσίες, σε συνδυασμό με την ...
    • Podcast για την ευαισθητοποίηση του κοινού για περιβαλλοντικά ζητήματα 

      Χανδρινού, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Ο 21ος αιώνας μας έχει παρουσιαστεί ως μια εποχή ανάγκης για δράση. Η κλιματική αλλαγή πρωταγωνιστεί στον αιώνα που διανύουμε αποτελώντας συχνά το θέμα συζήτησης σε καθημερινές συζητήσεις μεταξύ απλών ανθρώπων έως και ...
    • Selfies και ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού μας 

      Πασσαλής, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Στη παρούσα εργασία αναλύεται θεωρητικά και ερευνητικά το θέμα «Selfies και Ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού μας». Στη θεωρητική επισκόπηση του θέματος παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της αυτοπροσωπογραφίας ,selfie ως προς ...
    • Social media και δημοκρατία: η αναπαραγωγή της ρητορικής μίσους στο Χ (πρώην twitter) 

      Ζύγα, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πρωταρχική πηγή πληροφοριών και πλατφόρμα για δημόσιο λόγο. Ωστόσο, οι συνέπειες στις δημοκρατικές διαδικασίες δεν μπορεί πλήρως να ελεγχθούν. Η παρούσα πτυχιακή εργασία δίνει έμφαση ...
    • Social media και πολιτική: ο πολιτικός λόγος του δικομματισμού στην προεκλογική περίοδο του 2019 

      Mπολανάκης, Παναγιώτης - Ραφαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-03)
      Το 2019 στο ελληνικό πολιτικό τοπίο κυριαρχούν δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, το καθένα με ξεχωριστές ιδεολογικές πλατφόρμες και οράματα για το μέλλον της χώρας. Ενόψει των εκλογών του 2019, ο πολιτικός λόγος και η επικοινωνία ...
    • Social Media και πολιτική: το πολιτικό μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή 

      Πάπουλας, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-11)
      Στόχος της πτυχιακής εργασίας «Social Media και Πολιτική: Το Πολιτικό Μάρκετινγκ στη Ψηφιακή Εποχή» είναι να παρουσιαστεί με ποιον τρόπο τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτικού μάρκετινγκ και κατά ...
    • Αθλητικά events και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης Roland Garros 

      Χαραλαμπίδης, Στυλιανός; Μαγκλάρας, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει διάχυτα μέρη της κοινωνίας και της σύγχρονης καταναλωτικής κουλτούρας. Ωστόσο, οι μελετητές του αθλητισμού έχουν σημειώσει μια σαφή έλλειψη γνώσης και κατανόησης σχετικά με τη χρήση ...
    • Αναπαραστάσεις έμφυλης βίας στα ελληνικά ΜΜΕ με έμφαση στις γυναικοκτονίες 

      Κοκοβιάδου, Θεανώ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Σαν έμφυλη βία χαρακτηρίζεται μία πράξη βίας η οποία αφορά το φύλο είτε είναι ανδρικό είτε είναι γυναικείο, με αποτέλεσμα την ψυχολογική η σωματική σεξουαλική βία. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την αναπαράσταση ...
    • Αναπαραστάσεις ζητημάτων μετανάστευσης και ασύλου σε παραδοσιακά και νέα μέσα στην Ελλάδα 

      Ουρεϊλίδου, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά μέσα ενημέρωσης αναπαριστούν το προσφυγικό και μεταναστευτικό ζήτημα στην Ελλάδα, κατά τη χρονική περίοδο 2021-2022. Ειδικότερα, ...
    • Αναπαραστάσεις της κοινωνικής κατασκευής στα ελληνικά ΜΜΕ: η περίπτωση της εισβολής στην Ουκρανία 

      Δήμου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η κατανόηση της έννοιας των κοινωνικών αναπαραστάσεων και του τρόπου με τον οποίο κατασκευάζεται η πραγματικότητα μέσα από τα ελληνικά μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και την ...
    • Αναπαραστάσεις της κοινωνικής κατασκευής της γυναίκας: η περίπτωση των γυναικοκτονιών στα ελληνικά ΜΜΕ 

      Ντάσκα, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά τις αναπαραστάσεις της κοινωνικής κατασκευής της γυναίκας: η περίπτωση των γυναικοκτονιών στα ελληνικά ΜΜΕ, και πιο συγκεκριμένα, την κοινωνική ζωή και την ένταξη της γυναίκας στη ...
    • Αναπαραστάσεις της ουκρανικής προσφυγικής κρίσης στα ελληνικά ΜΜΕ 

      Βέργος, Παναγιώτης; Τσιτσόλλη, Λευτερί (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Λαμβάνοντας υπόψη τον καταλυτικό ρόλο που έχουν τα ΜΜΕ στο να διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, με την παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκεται η έρευνα, η καταγραφή και η ανάλυση των αναπαραστάσεων της ουκρανικής ...
    • Αναπαραστάσεις του στίγματος ψυχικής υγείας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης 

      Σκληρού, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η κοινωνία, πάντα, αντιμετώπιζε με τελείως διαφορετικό τρόπο την ψυχική διαταραχή, σε σχέση με τα υπόλοιπα παθολογικά νοσήματα, όπως το καρκίνο ή τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Στην σύγχρονη πραγματικότητα, αυτή η αντίληψη ...
    • Αναπαραστάσεις φύλου και έμφυλα στερεότυπα στο περιεχόμενο των παραδοσιακών και νέων μέσων επικοινωνίας στην Ελλάδα 

      Τρίμμη, Ευθυμία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η έμφυλη βία αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο. Πολλές γυναίκες κακοποιούνται σωματικά, ψυχολογικά, σεξουαλικά και οικονομικά από τους συντρόφους τους ή ακόμα και από κάποιο άλλο μέλος της ίδιας της οικογένειας. ...
    • Αντιδράσεις και αξιολογήσεις επικοινωνιακής πολιτικής της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, από πολίτες και τοπικά ΜΜΕ. Υπόθεση κούκλας Αμάλ και Δήμου Μετεώρων 

      Μπερτέ, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η ανακοίνωση ενός γεγονότος μπορεί να έχει αντίτυπα στην τοπική αρχή μιας περιοχής που με την λάθος διαχείριση να δημιουργήσει μια κρίση. Η παρούσα εργασία διερευνά την επικοινωνιακή κρίση μέσω των αξιολογήσεων της ...
    • Αντιδράσεις καταναλωτών σε επιχειρησιακές κρίσεις: η περίπτωση της United Airlines 

      Κώτσιας, Ηρακλής – Ορέστης; Παπαδουράκη, Θεονύμφη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει και να μελετήσει τους τρόπους μέσω των οποίων οι σημερινοί επικοινωνιολόγοι καλούνται να αντιμετωπίσουν μια κρίση. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα μας μελετά τη διαχείριση των ...
    • Αξιολόγηση ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων: κριτήρια και εργαλεία 

      Ζενουνλλάρι, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και αξιολόγηση των ιστοσελίδων της τοπικής κοινωνίας, ιδιαίτερα αυτών της Κοζάνης ,του Βελβεντού, της Σιάτιστας και των Σερβίων, με κριτήριο ότι ανήκουν στις κατηγορίες ηλεκτρονικών ...
    • Αξιολόγηση τουριστικών ιστοσελίδων και εφαρμογών στον ξενοδοχειακό τουρισμό της Κρήτης 

      Μανιά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-06)
      Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν πλέον ένα σημαντικό κομμάτι ενημέρωσης, πληροφόρησης και επιρροής της γνώμης των πελατών, ώστε να λάβουν τη σωστή απόφαση για το ξενοδοχείο που σκέφτονται να επισκεφθούν. Οι αρνητικές ...