Αντιδράσεις και αξιολογήσεις επικοινωνιακής πολιτικής της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, από πολίτες και τοπικά ΜΜΕ. Υπόθεση κούκλας Αμάλ και Δήμου Μετεώρων
Abstract
Η ανακοίνωση ενός γεγονότος μπορεί να έχει αντίτυπα στην τοπική αρχή μιας περιοχής που με την λάθος διαχείριση να δημιουργήσει μια κρίση. Η παρούσα εργασία διερευνά την επικοινωνιακή κρίση μέσω των αξιολογήσεων της επικοινωνιακής πολιτικής της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, από πολίτες και τοπικά ΜΜΕ, σχετικά με την υπόθεση της κούκλας Αμάλ και του Δήμου Μετεώρων. Η μέθοδος διεξαγωγής γίνεται μέσω ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Στόχος της έρευνας είναι να διαπιστωθεί ο τρόπος αξιολόγησης της επικοινωνιακής κρίσης, η άποψή για την τοπική αρχή, η αποτελεσματικότητά της αντιμετώπισης της κρίσης και οι επιπτώσεις που προκάλεσε, από τους πολίτες και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης της Καλαμπάκας. Από την αξιολόγηση των ευρημάτων γίνεται φανερό πως αν και η κρίση διήρκησε μόνο λίγες ημέρες οι αντιδράσεις που σήκωσε ήταν έντονες. An announcement of an event can have a turn on the local community where with the wrong management can create a crisis. The present project investigates the communication crisis of the evaluations of the communication used by the local and regional government, by citizens and the local media, regarding the case of the doll Amal and the council of Meteora. The method of conduct used is with qualitative and quantitative research. The aim of this research is to establish a way of assessment of the communication crisis, the point of view of the local government, the effectiveness of the treatment of the crisis and the implements which were caused by the citizens and the local media of Kalabaka. From the evaluation of the findings, it is obvious that although the crisis lasted only a few days, the reactions were intense.