Search
Now showing items 1-5 of 5
Αθλητικά events και στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης Roland Garros
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει διάχυτα μέρη της κοινωνίας και της σύγχρονης καταναλωτικής κουλτούρας. Ωστόσο, οι μελετητές του αθλητισμού έχουν σημειώσει μια σαφή έλλειψη γνώσης και κατανόησης σχετικά με τη χρήση ...
Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ...
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, ...
Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ...
Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-05)
Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας χρησιμοποιεί στρατηγικές δημιουργίας οπτικών και λεκτικών προτροπών, με στόχο την προώθηση προϊόντων μέσω της διάχυσης μηνυμάτων στο κοινωνικό σύνολο. Περιγραφές, απεικονίσεις και ...