Search
Now showing items 1-3 of 3
Το παιχνίδι ως εργοθεραπευτικό μέσο παρέμβασης: η περίπτωση του σκακιού στη νοητική αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Υγείας., 2023-06)
Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία το παιχνίδι αναφέρεται ως εργοθεραπευτικό μέσο παρέμβασης σε άτομα με νοητική αναπηρία (Javan et al., 2013. Kesumawati et al., 2020. Ranjbar et al., 2016). Αξιοποιώντας αυτή την παραδοχή, στην ...
Τα Πολλαπλά Πρόσωπα του Παιχνιδιού στο Πλαίσιο της Εργοθεραπευτικής Παρέμβασης σε Παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Υγείας., 2023-09)
Το παιχνίδι ορίζεται ως ο φυσικότερος τρόπος επικοινωνίας και έκφρασης, μέσω του οποίου τα παιδιά επιδιώκουν να εξερευνήσουν το έμψυχο αλλά και άψυχο περιβάλλον γύρω τους, να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και να κατανοήσουν ...
Το έργο του παιχνιδιού σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Υγείας., 2023-10)
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αποτελεί αντικείμενο εντατικής μελέτης από πληθώρα ερευνητών στο πέρασμα των χρόνων. Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία τα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με ΔΑΦ συναντούν εμπόδια στην καθημερινότητά ...