dc.contributor.advisor | Επιβλέπων Καθηγητής: Παναγιώτης Ιωσηφέλης | |
dc.contributor.author | Μανιάτη, Μαρία-Ιωάννα | |
dc.contributor.other | Εξεταστική Επιτροπή: Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος, Άννα Βακάλη | |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T07:59:42Z | |
dc.date.available | 2020-06-24T07:59:42Z | |
dc.date.issued | 2019-05-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1702 | |
dc.description.abstract | Με αφορμή τη συγγραφή μιας σπονδυλωτής ταινίας, η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να μελετήσει τη σπονδυλωτή δομή ταινιών και τους λόγους που επιλέγεται έναντι της κλασσικής δομής. Η πορεία που ακολουθείται είναι αρχικά η κατανόηση της επιλογής της κλασσικής δομής για την αφήγηση μιας ταινίας και στη συνέχεια η ανάλυση των θεωριών που αφορούν τις σπονδυλωτές. Η ανάλυση γίνεται τόσο με βάση τις θεωρίες όσο και με βάση της αναγνωρισμένες ως σπονδυλωτές ταινίες. Μέσα και από τις δύο αυτές πτυχές εξάγεται το συμπέρασμα που δικαιολογεί την επιλογή ενός δημιουργού να επιλέξει το σπονδυλωτό τρόπο αφήγησης αλλά προτείνεται επίσης και μια νέα κατηγοριοποίηση εντός του είδος των σπονδυλωτών. Μέσα από τη βιβλιογραφία και με αφορμή τη θεματολογία της σπονδυλωτής ταινίας που συγγράφηκε για την έρευνα γίνεται μια αναδρομή επίσης στην απαρχή των ιστοριών και πόσο συνδεμένες είναι από τα αρχαία χρόνια με τον άνθρωπο, φτάνοντας στην καταναλωτική κοινωνία του σήμερα και στις ψυχικές επιπτώσεις που αυτή έχει στο άτομο, καταλήγοντας τελικά πως ανεξάρτητα από την εποχή και τις ιδιαιτερότητες της, οι ιστορίες γεννιούνται μέσα από έναν εσωτερικό προβληματισμό και την ανάγκη του ατόμου να εντοπίσει στοιχεία του εαυτού που έχει, που νομίζει ότι έχει ή που θα ήθελε να έχει.The film of this essay is written as an ensemble film or film with parallel narrative. That’s why this essay intends to study this kind of structure and the reasons it is chosen against the classical structure. The most important thing is to understand the reasons that the classical structure is chosen and then analyzing the theories concerning the ensemble films. The analysis is based both on theories and on films of parallel narrative . Within these two aspects, we reach a conclusion that justifies a creator’s choice of the ensemble narrative, but also a suggested new categorization of parallel narratives is created. Through the bibliography and the analysis of the ensemble films we went through a recursion into the origins of the stories and how they are connected from ancient times with humans, reaching the consumer society of today and the mental effects to the individual. The main conclusion is that regardless of the season and its peculiarities, the stories are born through an inner reflection and the need of the individual to identify elements of his own, which he thinks that has or wants to have. | en_US |
dc.format.extent | 113 σ. | |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | Σενάριο | en_US |
dc.subject | Σπονδυλωτή αφήγηση | en_US |
dc.subject | Ταινία | en_US |
dc.subject | Δοκίμιο | en_US |
dc.subject | Script | en_US |
dc.subject | Parallel narrative | en_US |
dc.subject | Movie | en_US |
dc.subject | Essay | en_US |
dc.title | Σενάριο σπονδυλωτής ταινίας "Οικογενειακοί Δεσμοί": Θεωρία κι ανάλυση τεχνικών σπονδυλωτού σεναρίου | en_US |
dc.title.alternative | Script of parallel narrative "Family Bonds": Theory and analysis of parallel narrative | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |