dc.description.abstract | Μέσω της Δημιουργικής Γραφής και της Φιλαναγνωσίας «γνωρίστηκα» με το κίνημα του Μαγικού Ρεαλισμού κι αναρωτήθηκα ποια η σχέση του με τον Κινηματογράφο κι αν μετά το 2010 επικρατεί αυτή η τάση. Μετά το 2010 με την ανάπτυξη της τεχνολογίας ο κινηματογράφος αλλάζει μορφή και βελτιώνεται καθώς έχει συνέχεια νέες δυνατότητες παραγωγής εικόνας και ήχου αλλά και γιατί κοινωνικοπολιτικά. η ροή της ζωής αλλάζει όπως κι τέχνες Ο έρωτας ήταν πάντα για μένα ένα μυστήριο στην Λογοτεχνία έτσι αποφάσισα να τον αναζητήσω μέσω του Μαγικού Ρεαλισμού στην 7η Τέχνη.
Σύμφωνα με την έρευνα μου στις ιστορικές καταβολές του μαγικού ρεαλισμού και τα χαρακτηριστικά του που τον διαφοροποιούν από τον ρεαλισμό και τα άλλα είδη διαπίστωσα ότι αν και λίγα έχουν γραφτεί πρόκειται για μια τάση που αν σταθεροποιηθεί στα γνωρίσματα, - συμφωνηθεί - αξίζει να ‘προβιβαστεί’ σε είδος ταινιών . Στον κινηματογράφο, ο μαγικός ρεαλισμός ενσαρκώνει μια ανθρωπολογική άποψη του ρεαλισμού της λογοτεχνικής μαγείας. Ο μαγικός ρεαλισμός έρχεται ως εξής: "όχι ένας ρεαλισμός που μεταμορφώνεται από το "συμπλήρωμα" μιας μαγικής προοπτικής, αλλά από μια πραγματικότητα που είναι ήδη από μόνη της μαγική ή φανταστική» (Jameson, 1986:256).
Η έρευνα μου όσον αφορά στον έρωτα παρόλο που κατέτρεξα στις αυθεντίες του Πλάτωνα και του Σωκράτη, στην αρχαία μυθολογία αλλά και στους σύγχρονους επιστήμονες δεν βρήκα έναν σαφή κι ακλόνητο ορισμό, ο Έρωτας παρέμεινε μια έννοια που ίπταται σαν κάτι μαγικό. Μελετώντας τις ταινίες Ruby Sparks, The Secret Life of Walter Mitty κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ίσως τουλάχιστον στον κινηματογράφο ο μαγικός ρεαλισμός είναι το καλύτερο είδος να περιγράψει ρεαλιστικότερα τον Έρωτα.
Through Creative Writing and Filanagnosia i was "acquainted" with the movement
of Magical Realism and i wondered what its relation to Cinema is, and if after 2010 this
tendency prevails. Love has always been a mystery to me in Literature, so I decided to
look through Magical Realism in 7th Art.
According to my research into the historical origins of Magical Realism and its
characteristics that differentiate it from Realism and the other species, I have found that
although few have been written, this is a tendency to stabilize the traits, - it is agreed - in
film genres. In cinema, magical realism embody an anthropological view of the realism of
literary magic. Magical realism comes as follows: "not a realism transformed by the"
complement "of a magical perspective, but by a reality that is already magical or fantastic
(Jameson, 1986: 256).
My research on love, even though I cheated on Plato and Socrates, in ancient
mythology but also in modern scholars, I did not find a clear and unwavering definition,
Love remained a concept that is like magic. By studying Ruby Sparks, The Secret Life of
Walter Mitty, I came to the conclusion that at least in cinema Magical Realism is the best
thing to describe Love more realistically. | en_US |