dc.contributor.advisor | Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βερβεροπούλου Ζωή | |
dc.contributor.author | Δεμίρης, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Εξεταστική Επιτροπή: Μπράτιτσης Θαρρενός, Βαμβακίδου Ιφιγένεια, Βακάλη Άννα | |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T09:24:25Z | |
dc.date.available | 2020-06-26T09:24:25Z | |
dc.date.issued | 2019-02-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1708 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της εργασίας είναι να ερευνηθεί η ιστορία της ψηφιακής λογοτεχνίας, αλλά και να αναλυθουν τα κύρια χαρακτηριστικά της τόσο στα ψηφιακά μέσα, όσο στα αντίστοιχα αναλογικά, όπως τα βιβλία. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας αναλύονται τα κύρια χαρακτηριστικά δύο από των κυριότερων μέσων που ανήκουν σε αυτό το είδος, τα οπτικά μυθιστορηματα και τα βιντεοπαιχνιδια. Στο τέλος της εργασίας παραθέτουμε κάποια συμπεράσματα τόσο για το μέλλον της ψηφιακής λογοτεχνίας, όσο για το γενικοτερο μας εγχείρημα της δημιουργίας μιας ψηφιακής ιστορίας.The purpose of this essay is to investigate the history of digital literature and to analyze its main features, both in digital, and analogue media such as books. In the second part of the thesis we analyze the main features of two of the main subgenres that belong to this genre, visual novels and video games. At the end of the paper, we draw some conclusions about the future of digital literature, as well as about our attempt to create our own digital story. | en_US |
dc.format.extent | 52 σ. | |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | Ψηφιακή λογοτεχνία | en_US |
dc.subject | Καρδιά του σκότους | en_US |
dc.subject | Digital literature | en_US |
dc.subject | Heart of darkness | en_US |
dc.title | Η καρδιά του σκότους: Ένα πείραμα ψηφιακής λογοτεχνικής διασκευής | en_US |
dc.title.alternative | Heart of darkness: An experiment of digital literature adaptation | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |