dc.description.abstract | Το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό, αν και διέπεται από τις μεθόδους του Αναλυτικού Προγράμματος, αφήνει ένα περιθώριο από την επιλογή μέχρι την εφαρμογή των κειμένων και την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων για τη Δημιουργική Γραφή. Όλο αυτό οδηγεί σε ένα αδιέξοδο για τον εκπαιδευτικό που δεν του είναι σαφής ο τρόπος που θα διδάξει το το μάθημα της ιστορίας, πως θα αξιολογεί τα φύλλα εργασίας των παιδιών έτσι ώστε να φέρνει εις πέρας το έργο του.Ο/Η μαθητής/τρια μέσω της Δημιουργικής Γραφής αναλαμβάνει την κατάσταση, αναπτύσσει τη πεποίθηση μάθησης και παίρνει ρόλο στο Ιστορικό γεγονός. | en_US |